اخبار محرمانه
کشته شدن سه تن در حادثه تیراندازی هلند؛ مهاجم فراری است
دوشنبه 27 اسفند 1397 - 21:17:53
اخبار محرمانه - ایرنا / شبکه ها و منابع خبری روز دوشنبه اعلان کردند که در حادثه حمله مسلحانه یک مهاجم به مردم و کشتار در ایستگاه تراموا و چند نقطه دیگر شهر اوترخت در مرکز هلند، دستکم سه تن جان خود را از دست داده اند.
رادیو هلند به نقل از جان فان زانین شهردار اوترخت گفت که در این مرحله تاکنون از سه کشته و 9 مجروح آگاهی داریم که حال سه تن از انان وخیم است.
پلیس هلند وجود انگیزه تروریستی این حادثه را بعید ندانست و با انتشار تصویر شخصی متولد ترکیه به نام "گوکان تانیس " 37 ساله در ارتباط با این حمله، اعلان کرد که در جستجوی وی است و از مردم خواست در صورت دیدن او، بدون نزدیک شدن، پلیس را آگاه کنند.
در همین حال دولت هلند سطح امنیت در شهر اوترخت را به بالاترین درجه افزایش داد، مساجد را تعطیل اعلان کرد، از مدارس خواست درهایشان را ببندند و مردم در خانه هایشان بمانند.
مارک روته نخست وزیر هلند در پی این حادثه اعلان کرد که مذاکرات و نشست های اضطراری تشکیل داده است، اما از انگیزه این حمله سخن نگفت.
پلیس هلند در بزرگراهی که این کشور را به آلمان متصل می کند، مستقر شده و پلیس آلمان نیز در گذرگاه های مرزی با هلند به حال آماده باش درآمده و قطارهای ورودی از هلند را بازرسی می کند.
شهر اوترخت (Utrecht) مرکز استانی به همین نام با مساحت 1385کیلومتر مربع است که کوچک‌ ترین استان از 12 استان هلند با جمعیت حدود یک میلیون و 250هزار نفر به شمار می رود.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/77794/کشته-شدن-سه-تن-در-حادثه-تیراندازی-هلند؛-مهاجم-فراری-است
بستن   چاپ