اخبار محرمانه
منصور یواش: علیه من توطئه کرده‌اند
دوشنبه 27 اسفند 1397 - 21:19:31
اخبار محرمانه - تسنیم / نامزد مخالفین اردوغان در انکارا اعلام کرد که ائتلاف جمهور از ترس شکست٬ علیه او توطئه‌چینی کرده است.
به گزارش خبر ترک٬ منصور یواش نامزد ائتلاف ملت (حزب جمهوری خلق و حزب خوب) در آنکارا٬ در یک گفت‌وگوی تلویزیونی به ادعاهای حقوقی که در روزهای اخیر علیه او منتشر شده پاسخ داد.
یواش اعلام کرد: در 33 سال اخیر به عنوان یک وکیل مدافع٬ کار خود را بر مبنای درستی و حیثیت حرفه‌ای انجام داده‌ام. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد من با 56 درصد آراء در آنکارا پیشتاز هستم و به همین خاطر ائتلاف جمهور به دنبال توطئه‌چینی است و مرا به جعل سند و مسائل مالی متهم می‌کند تا ضامن پیروزی نامزد خود شود.
وی در ادامه افزود: مهمت اوزحسکی نامزد آکپارتی و معاون سابق اردوغان که حالا در آنکارا با من رقابت می‌کند٬ در پنسیلوانیا با فتح الله گولن دیدار کرده و من می‌توانستم علیه او اقامه دعوی کنم، اما این کار را نکردم چون معتقدم که نباید دنیای سیاست را با این توطئه‌چینی‌ها آلوده کرد. دو هفته به برگزاری انتخابات مانده است. اجازه بدهیم ملت تصمیمش را بگیرد.
منصور یواش نامزد مخالفین اردوغان در آنکارا با طرح شعار یواش یواش آنکارا٬ در اغلب نظر سنجی‌ها از رقیب خود مهمت اوزحسکی٬ جلو افتاده است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/77812/منصور-یواش--علیه-من-توطئه-کرده‌اند
بستن   چاپ