اخبار محرمانه
هدف‌گذاری هیات مدیره جدید پرسپولیس مشخص شد
دوشنبه 27 اسفند 1397 - 22:38:04
اخبار محرمانه - عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: همه باید برای موفقیت تیم پرسپولیس در لیگ برتر کشور و قهرمانان آسیا تلاش کنیم.
به گزارش مشرق ، محمد نبی در حاشیه اولین جلسه هیأت مدیره با حضور مسعود سلطانی فر با مثبت خواندن مطالب مطرح شده در این جلسه اظهار داشت: مباحث مطرح شده در این جلسه مربوط به هیأت مدیره و بخش اجرایی باشگاه بود ضمن اینکه عملکرد گذشته هیأت مدیره و مدیر عامل باشگاه به بحث و تبادل گذاشته شد.
بیشتر بخوانید:
مدیرعامل پرسپولیس انتخاب شد
وی در ادامه توضیح داد: با توجه به تجربه اعضای کنونی هیأت مدیره در بحث چابک سازی و ساختار حرفه ای باشگاه پرسپولیس مقرر شد تا برنامه‌های این باشگاه را بر اساس برنامه ریزی ها در بخش کشوری و آسیایی را جلو ببریم.
پیشکسوت تیم پرسپولیس در ادامه ساماندهی باشگاه را از مباحث دیگر این جلسه عنوان کرد و افزود: به این ترتیب برای دستیابی به نتایج مطلوب در بازی‌های تیم پرسپولیس، باید بخش اجرا و نظارت تمامی برنامه‌ها، موازی هم اجرایی شوند.
وی افزود: خوشبختانه وفاقی که بین پیشکسوتان و هواداران وجود دارد نظر هیأت مدیره بر این است که جلسات بطور مستمر و منظم برگزار شود و همه باید برای موفقیت تیم پرسپولیس در لیگ برتر کشور و قهرمانان آسیا تلاش کنیم.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/77832/هدف‌گذاری-هیات-مدیره-جدید-پرسپولیس-مشخص-شد
بستن   چاپ