اخبار محرمانه
شیوه ‌نامه تاسیس انجمن‌های فرهنگی و هنری در جزیره کیش ابلاغ شد
دوشنبه 27 اسفند 1397 - 22:53:13
اخبار محرمانه - شیوه‌ نامه تاسیس انجمن‌های فرهنگی و هنری کیش با تایید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ابلاغ شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، بر مبنای این شیوه ‌نامه که پس از تایید دکتر مظفری توسط معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش ابلاغ شد، فعالان فرهنگی و هنری در رشته‌های گوناگون می‌توانند به‌ منظور تاسیس انجمن فرهنگی و هنری، درخواست خود را به‌ همراه اساسنامه پیشنهادی، با امضای حداقل سه نفر به‌ عنوان هیات موسس، به مدیریت امور هنری سازمان منطقه آزاد کیش ارسال کنند.
این شیوه‌نامه مقرر می‌دارد درخواست‌های ارسال‌ شده در "کمیسیون صدور مجوز و نظارت بر انجمن‌های فرهنگی و هنری" متشکل از معاون فرهنگی اجتماعی (رئیس کمیسیون)، مدیر امور هنری (دبیر کمیسیون)، مدیر امور فرهنگی و آموزشی، مدیر حقوقی، نماینده اداره کل حراست و دو نفر از صاحب‌ نظران فرهنگی و هنری مقیم کیش، بررسی خواهد شد.
بر اساس این شیوه‌نامه، اعضای هیأت مؤسس و هیأت مدیره انجمن‌های هنری درکنار صلاحیت‌های عمومی باید حداقل مدرک کارشناسی در رشته مرتبط و یا دست‌کم چهار سال سابقه فعالیت مؤثر در آن رشته داشته باشند.
در همین راستا، معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، "خانه هنرمندان کیش" واقع در ساختمان دکتر حسابی را با هدف تامین فضای تشکیل جلسات و اجتماعات انجمن‌های هنری در دست تجهیز و آماده‌ سازی دارد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/77834/شیوه-‌نامه-تاسیس-انجمن‌های-فرهنگی-و-هنری-در-جزیره-کیش-ابلاغ-شد
بستن   چاپ