اخبار محرمانه
بوئینگ به فکر چاره افتاد
سه شنبه 28 اسفند 1397 - 08:32:01
اخبار محرمانه - باشگاه خبرنگاران / در پی دو سقوط مرگبار هواپیما‌های شرکت بوئینگ، مدیر عامل این شرکت هواپیماسازی از اتخاذ تدابیری برای تامین امنیت کامل هواپیما‌های 737 مکس خبر داد.
به گزارش خبرگزاری رویترز،«دنیس مویلنبرگ»، مدیر اجرایی شرکت بوئینگ، روز دوشنبه اعلام کرد این شرکت آمریکایی تدابیری اتخاذ کرده است تا به طور کامل امنیت هواپیما‌های 737 مکس را پس از دو سانحه مرگبار هوایی که طی پنج ماه رخ داد، تضمین کند.
بازرسان دفتر تحقیقات و بررسی امنیت حمل و نقل هوایی روز دوشنبه از شباهت واضح میان اطلاعات پرواز بوئینگ 737 مکس اتیوپی ایرلانیز که دهم ماه مارس سقوط کرد و 157 کشته برجای گذاشت و همچنین پرواز 737 مکس هواپیمایی لاین ایر که در ماه اکتبر با 189 سرنشین سقوط کرد، خبر داده بودند.
دنیس مویلنبرگ در نامه‌ای خطاب به شرکت‌های هواپیمایی، مسافران و انجمن‌های هوایی نوشت بر اساس واقعیت‌های سقوط پرواز 610 لاین ایر و آخرین اطلاعات به دست آمده از زمان سانحه هوایی پرواز 302 اتیوپی ایرلاینز، ما تدابیری برای تضمین کامل امنیت هواپیما‌های 737 مکس اتخاذ کردیم.
وی افزود به‌روزرسانی نرم‌افزاری هواپیما‌های 737 مکس که شرکت از زمان سقوط هواپیمای لاین ایر در ماه اکتبر در اندونزی مشغول کار بر روی آن هستند، به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت.
مویلنبرگ تاکید کرد شرکت بوئینگ به طور کامل با مقامات اداره هوانوردی فدرال آمریکا، وزارت حمل و نقل و شورای ملی ایمنی حمل و نقل در مورد همه مسائل مرتبط با این دو سانحه همکاری می‌کند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/77898/بوئینگ-به-فکر-چاره-افتاد
بستن   چاپ