اخبار محرمانه
وزارت جهاد: هیچ مشکلی در تامین برنج،روغن و شکر نداریم
جمعه 2 فروردين 1398 - 21:46:05
اخبار محرمانه - ایسنا / معاون وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد که هیچ مشکلی در تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز شب عید مردم وجود ندارد .
یزدان فیض مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران توضیح داد که از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر 1.5 میلیون تن برنج و بیش از 350 هزار تن شکر به کشور وارد شده که حدود 30 درصد از آن سهم بخش دولتی بوده است.
وی تصریح کرد: هم اکنون در تأمین کالاهای اساسی هیچ مشکلی وجود ندارد و نوساناتی که اخیر در بازار شکر به وجود آمد از طریق واردات و تولید داخلی کنترل شده و هم اکنون شاهد حاکم شدن آرامش بر بازار این محصول هستیم.
فیض ادامه داد: ممکن است یک تا چند فروشنده سودجویی کنند و شکر را به قیمت‌های بیش از نرخ مصوب به مردم بفروشند اما کلیت بازار شکر وضعیت بهتری پیدا کرده و براساس آخرین آمارهای سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان میانگین قیمت شکر در کشور 4,730 تومان بوده است که فاصله چندانی با نرخ مصوب 4200 تومانی این کالای اساسی ندارد.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران تاکید کرد: واردات کالاهای اساسی مثل برنج و شکر تا تنظیم شدن بازار آنها همچنان ادامه دارد و شرکت بازرگانی دولتی ایران به نمایندگی از وزارت جهاد کشاورزی تنها وظیفه تأمین این کالاهای اساسی مانند برنج، روغن و شکر را دارد که هم اکنون هیچ مشکلی در تأمین آنها وجود ندارد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/79268/وزارت-جهاد--هیچ-مشکلی-در-تامین-برنج،روغن-و-شکر-نداریم
بستن   چاپ