اخبار محرمانه
هنیه: اسرائیل آینده سختی دارد
شنبه 3 فروردين 1398 - 11:39:36
اخبار محرمانه - باشگاه خبرنگاران / رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: رژیم صهیونیستی بایستی پیام تظاهرات بازگشت در مرز غزه را درک کند در غیر این صورت آینده برای این رژیم سخت‌تر است.
به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) روز جمعه گفت: رژیم صهیونیستی بایستی پیام تظاهرات بازگشت در مرز غزه و سرزمین های اشغالی را درک کند درغیر این صورت آینده برای این رژیم سخت تر است.
هنیه که در تظاهرات بازگشت شرکت کرده بود، افزود: همه طرف ها باید مسئولیت خود را بپذیرند و تاکید کرد تظاهرات بازگشت تا تحقق اهدافش ادامه خواهد داشت.
وی گفت: ما هرگز عقب نشینی نخواهیم کرد و هرکس فکر می کند که ما می توانیم یک گام به عقب برداریم بدون اینکه به اهداف مان برسیم اشتباه کرده است و باید در محاسبات خود تجدیدنظر کند.
رئیس دفتر سیاسی حماس با بیان اینکه این جنبش در کنار یکپارچگی مردم فلسطین ایستاده گفت: باید متحد به معامله قرن نه بگوییم و از قدس و حق بازگشت عقب نشینی نکنیم. مردم باید زمام امور را بدست بگیرند چراکه در برابر تهدیدهای راهبردی قرار داریم.
وی گفت: حماس شرایط انسانی مردم را ارزیابی می کند و به همین خاطر است که این جنبش و دیگر گروه ها شکست محاصره و پایان رنج های مردمی را در راس اولویت های خود قرار داده اند.
روز جمعه مردم فلسطین در غزه در پنجاه و یکمین هفته تظاهرات بازگشت در این راهپیمایی شرکت کردند. براساس گزارش وزارت بهداشت فلسطین در غزه، در این راهپیمایی دو فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیستی شهید و 62 نفر نیز زخمی شدند. مردم غزه همچنین از 10 فروردین 97 با برگزاری تظاهرات بازگشت خواستار پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی و شکست محاصره غزه شدند. تاکنون در این تظاهرات بیش از دویست فلسطینی شهید شدند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/79398/هنیه--اسرائیل-آینده-سختی-دارد
بستن   چاپ