اخبار محرمانه
مورد "نادر" استاندار گلستان
دوشنبه 5 فروردين 1398 - 22:56:53
اخبار محرمانه - آخرین خبر / بعد از گذشت شش روز از بارش های سیل آسا در شمال کشور و عدم حضور "مناف هاشمی" استاندار گلستان در جلسات ستاد بحران سرانجام آقای استاندار در محافل رسانه ای واکنش نشان داد.
به گزارش انتخاب، پس از آنکه وزیر کشور در مصاحبه با صدا و سیما در رابطه با غیبت استاندار گلستان صراحتاً اعلام کرد "استاندار گلستان یک ماه قبل بخاطر مشکلات خانوادگی راهی خارج از کشور شده"، مناف هاشمی در واکنشی که در فضای مجازی منتشر گردید اعلام کرد که "برای درمان جراحات ناشی از بمب شیمیایی در دفاع مقدس روز اول فروردین به خارج از کشور رفته بوده است"
اظهارات عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حالی بود که آخرین خبر از مناف هاشمی مربوط به 28 اسفند، در بازدید از سد گلستان بود، امری که نشان می دهد وی بعد از وقوع بحران کشور را ترک کرده است.
«نبی هزارجریبی»، نماینده گرگان و آق قلا نیز با انتشار فیلمی در فضای مجازی خطاب به استاندار گلستان گفت:
«90 درصد آق قلا زیر آب رفت به علت بی تدبیری. از صبح چندین بار با استاندار گلستان تماس گرفتیم و وی پاسخی نداد. آقای استاندار کجا هستی؟»
حسینعلی حاجی ‌دلیگانی نماینده دیگر مجلس نیز درباره این اتفاق نادر در گفتگو با انتخاب از بررسی احتمال دوتابعیتی بودن مناف هاشمی استاندار گلستان خبر داد.
همچنین محمود صادقی نماینده مجلس خطاب به وزیر کشور گفت: آقای وزیر کشور! استاندارانی را برگزینید که دل به خدمت در استان محل مأموریت خود بدهند نه استانداری که از بدو انتصاب، دائما برای سمت های پایتختی (اعم از شهرداری، استانداری، معاونت استانداری...) لابی می کنند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/80216/مورد-"نادر"-استاندار-گلستان
بستن   چاپ