اخبار محرمانه
امام جمعه‌ای که برای خدمت به مردم آستین بالا زد +عکس
سه شنبه 13 فروردين 1398 - 12:39:27
اخبار محرمانه - سیل و اتفاقات ناشی از بارندگی‌های اخیر گرچه رنج و اندوه فراوانی را ایجاد کرده اما در همین لحظات تصاویر نابی مشاهده می‌کنی تا بدانی هستند کسانی که برای خدمت به مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند.
به گزارش مشرق، در جریان بارش‌های سیل‌آسای اخیر در کشور و استان، علاوه بر تلاش مسئولان ورسته‌های متعددنظامی همکاری بی‌بدیل مردم چشم دوربینهارامتوجه تلاش وایثاربی نظیرخودکرده بودکه سراسر ایثاراین مردم سوژه های ماندگار و فراموش نشدنی بودند.
در لابه‌لای این خاطرات ماندگار بصورت گذرا از کنار جاده‌های ارتباطی بخش کبگیان رد می شدیم، که در جاده ارتباطی چیتاب به روستای گندمکش متوجه سوژه بسیار زیبائی شدیم و همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید امام جمعه بخش کبگیان حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با لباس مقدس روحانیت به همراه منوچهر کاشفی مسئول شورای هماهنگی و عضو شورای شهر چیتاب مشغول آزادسازی جاده اسیر در گل ولای و سنگ هستند.
بیشتر بخوانید:
ورود یک امام جمعه به دل عشایر +عکس
عکس / امام جمعه‌ای که همبازی کودکان سیل زده شد
کمی جلوتر رفتیم بعد از سلام و احوالپرسی از ایشان سوال کردیم که اینجا چیکار می‌کنید، بدون درنگ جواب دادند مامسئولان، به لطف جانفشانی و ایثارهمین مردم و برکت واسعه نظام مقدس جمهوری اسلامی بودکه مسئولیت پذیرشدیم وگرنه الان هم یا باید گوش به زنگ کدخدا یا دنبال گاو گوسفندهای پدرانمان بودیم.

پس الان هم در سنگر خدمت به مردم در کنار مسئولان زحمتکش دولتی و نظامی و خود مردم عزیز وظیفه کمک و خدمت‌رسانی داریم و بدانید از خصایصی که یک مسئول را در دل مردم محبوب می‌کند خدمت خالصانه و بی‌ریا در کنار مردم و با مردم بودن است شما هم که کارتان تمام شد دوربینت را زمین بگذار و یا علی مدد کمک کن تا علاوه بر رسالت خبرنگاری از قافله ثواب خدمت به خلق عقب نمانی؟!.ماهم خم شدیم وهمراه باایشان جاده را پاکسازی کردیم.
بعد از اتمام کاربه مانصیحت کرد، جان ما انسانها مانند همین سنگهاست که ناخودآگاه ازبدن درخواهد رفت پس مراقب باش درلحظه به لحظه خدمتت از رضایت خلق غافل نشوی، زیرالذت خدمت خالصانه به خَلق، آرامش وجدان به انسان می بخشد و باعث سعادت دنیا و آخرت است پس متضرر کسی ست که با دلبستن به دنیای فانی باپشت پا زدن رضایت خلق آخرتش راویران کند.
برایمان گفت خدمت خالصانه به خلق آرامش وجدان به انسان می‌بخشد و سعادتمند کسی است که مردم از او راضی باشند.
بعدبامن خداحافظی کردو به سرکشی مردم روستاها و عشایر ساکن کوه‌های اطراف رفت.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/82616/امام-جمعه‌ای-که-برای-خدمت-به-مردم-آستین-بالا-زد--عکس
بستن   چاپ