اخبار محرمانه
بارش‌های لرستان در روزهای آینده چگونه است؟
سه شنبه 13 فروردين 1398 - 22:19:17
اخبار محرمانه - مدیرعامل هواشناسی لرستان وضعیت بارش باران و برف در روزهای آتی در استان را تشریح کرد.
به گزارش مشرق ، محمدناصر هاشمی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت آب‌وهوای استان لرستان اظهار داشت: میزان بارندگی سامانه‌ای که طی 48 ساعت گذشته در استان لرستان فعال شده 122 میلی متر در میانگین نقطه‌ای استان است.
وی افزود: بیش‌ترین بارندگی مربوط به شهرستان دلفان با 159 میلی‌متر و کمترین بارندگی مربوط به شهرستان الیگودرز با 153 میلی‌متر بوده، این در حالی است که میزان بارندگی در شهرستان خرم‌آباد نیز طی 48 ساعت گذشته 130 میلی متر بوده‌است.
بیشتر بخوانید:
سیزدهم فروردین کدام استان‌ها بارانی هستند؟
مسدود شدن جاده اهواز به آبادان به علت طغیان کارون
رعد و برق در خیابان پیروزی تهران+عکس
مدیرعامل هواشناسی لرستان عنوان کرد: با توجه به رطوبت منطقه و آفتابی‌بودن استان تبخیر آب‌های لرستان درحال انجام است، البته از امروز بعدازظهر در بعضی مناطق استان بارندگی‌هایی با ماهیت رگباری و بهاری همراه با رعدوبرق به‌میزان 4تا 10 میلی متر خواهیم داشت.
وی بیان کرد: در مناطق سردسیر مانند دلفان، ازنا، الیگودرز و الشتر احتمال رگبار برف است، البته این موارد زیاد سخت نیست و تا پنج‌شنبه بعدازظهر نیز این وضعیت رگباری ادامه دارد.
هاشمی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به استان گفت: از اواخر روز جمعه سامانه بارشی جدیدی وارد استان خواهد شد و تا یک‌شنبه ادامه خواهد داشت، البته خوش‌بختانه این سامانه ضعیف و با میانگین بارش بین 15 تا 25 میلی متر متغیر در مناطق مختلف است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/82803/بارش‌های-لرستان-در-روزهای-آینده-چگونه-است؟
بستن   چاپ