اخبار محرمانه
پاکستان تصاویر جدیدی از مستندات تصاحب جنگنده هندی منتشر کرد
شنبه 17 فروردين 1398 - 12:49:37
اخبار محرمانه - پس از آنکه آمریکا ساقط شدن جنگنده اف 16 پاکستانی در نبرد با هند را تکذیب کرد اسلام آباد تصاویر تازه‌ای از تصاحب میگ 21 هند منتشر کرد.
به گزارش مشرق به نقل از ای. آر. وای نیوز، روز گذشته آمریکا رسماً اعلام کرد: سرشماری ها نشان می دهد که هیچ جنگنده اف-شانزدهی در نبرد اخیر میان هند و پاکستان از سوی اسلام آباد مورد استفاده قرار نگرفته است و ادعاهای هند مبنی بر ساقط کردن جنگنده پاکستانی دروغ است.
پس از این اعلام اسلام آباد تصاویر جدیدی از تصاحب جنگنده هندی منتشر کرده و اعلام کرد: پس از آزادی خلبان هندی به دستور نخست وزیر پاکستان مسئولین دولت دهلی نو تلاش کردند قضیه را وارونه جلوه داده و به مردم کشورشان بگویند که وی حین ساقط کردن یک جنگنده پاکستانی کنترل جنگنده خود را از دست داده و پس از نابود کردن F16 پاکستان جنگنده اش ساقط شده و از بین رفته است.
بیشتر بخوانید:
هند : در 5 سال گذشته 3 حمله هوایی در پاکستان انجام دادیم
«آصف غفور» سخنگوی ارتش پاکستان در این خصوص گفت: سخنان دهلی نو در این خصوص کذب محض است و هند موفق به ساقط کردن هیچکدام از جنگنده های پاکستانی نشد در عوض نیروی هوایی اسلام آباد با هدف قرار دادن جنگنده هندی موفق به تصاحب بخش های زیادی از آن شد که سالم مانده بودند.
وی ضمن انتشار تصاویری از چهار موشک مربوط به جنگنده هندی اظهارداشت: اینها بخش هایی از مستندات موجود ما است و اگر بخواهیم برای اثبات ادعاهای خود بازهم مستند منتشر خواهیم کرد.
سخنگوی ارتش پاکستان تاکید کرد: شایعه پردازی و انتشار دروغ کاری حرفه ای نیست و مشخص شدن حقیقت تبعات زیادی برای دروغ گو به بار خواهد آورد.
گفتنی است در نبرد اخیر میان هند و پاکستان اسلام آباد مدعی ساقط کردن دو جنگنده هندی شد و در مقابل دولت هند نیز ادعا کرد که یک جنگنده F16 پاکستان را ساقط کرده است.
پیش از این هند ادعای رسانه ها مبنی بر کشته شدن 300 تروریست در حمله به پاکستان را رد کرده و اظهار داشت: چه کسی گفته که این تعداد تروریست در پاکستان کشته شده اند؟

http://www.SecretNews.ir/fa/News/82841/پاکستان-تصاویر-جدیدی-از-مستندات-تصاحب-جنگنده-هندی-منتشر-کرد
بستن   چاپ