اخبار محرمانه
نعمتی: قرار نبود منشا استقلالی شود
شنبه 17 فروردين 1398 - 12:49:40
اخبار محرمانه - هافبک پرسپولیس در مورد شرایط این تیم و پیروزی مقابل پیکان صحبت کرد.
به گزارش مشرق ، سیامک نعمتی در خصوص برتری پرسپولیس مقابل پیکان اظهار داشت: بازی خوبی بود و خدا را شکر که توانستیم برنده شویم . بعد از دربی 3 امتیاز این بازی مهم بود و سعی داشتیم شیرینی برد دربی را دوچندان کنیم که موفق شدیم. ضمن اینکه این بازی از لحاظ جدول و کورس قهرمانی خیلی مهم بود. بچه‌ها زحمت کشیدند و هواداران کمک کردند و توانستیم به نتیجه دلخواه برسیم.
وی در مورد گلزنی به تیم سابقش و خوشحالی نکردن بعد از گل گفت: من در همه بازی‌ها انگیزه دارم و پیکان هم تیم سابق من بود و انگیزه خاصی جلوی آن داشتم. شادی نکردن من بعد از زدن گل هم دو دلیل داشت، یکی اینکه پیکان تیم سابق من بوده و دلیل دومش هم مصیبتی بود که به خاطر سیل‌هایی که در استان‌های مختلف کام مردم ایران را تلخ کرده است ایجاد شده بود و به همین خاطر هرچند گل می‌زدم بازهم خوشحالی نمی‌کردم.
هافبک پرسپولیس در مورد بازگشت به ترکیب اصلی بعد از چند بازی نیمکت نشینی عنوان کرد: من همیشه در خدمت تیم بودم و هر موقع کادر فنی خواسته بازی کردم و هر وقت تصمیم گرفته روی نیمکت نشستم و برای تیم آرزوی موفقیت داشتم. خیلی بازی‌ها را انجام دادم و فقط در آسیا در ترکیب اصلی نبودم. در هر بازی هر چند دقیقه به میدان رفتم هرچه در توان داشتم گذاشتم و مهم موفقیت تیم است نه اینکه من بازی کنم یا نکنم. دلیل نیمکت نشینی هم فکر می‌کنم به خاطر این است که چند بازی پشت سر هم داشتیم و کادر فنی از چند نفر استفاده می‌کند تا به بازیکنان فشار نیاید و به همین خاطر ترکیب اصلی ما خیلی دچار تغییرات می‌شود. بازیکنان تیم ما همه سرحال هستند و در حال حاضر بالای 20 نفر بازیکن آماده داریم.
بیشتر بخوانید:
برانکو: بعد از دربی 2 خطر تهدیدمان می‌کرد
نعمتی در مورد سخت شدن شرایط پرسپولیس در رقابت‌های آسیایی گفت: خدا را شکر ما در آسیا تجربه خوبی داریم و نایب قهرمانی فصل گذشته کمک می‌کند در ادامه راه نتایج خوبی بگیریم. بازی اول دقیقه 90 گل خوردیم و بدشانس بودیم ولی در کل فکر می‌کنم بازی با الاهلی هم رفت و برگشت سنگین است ولی باید ببریم و با تمام قوا در امارات حاضر شویم تا پس از این دو دیدار شرایط خوبی برای صعود پیدا کنیم.
وی در مورد دربی 89 و برتری پرسپولیس و تلاش خودش برای گلزنی در این دیدار گفت: همانطور که گفتم هدفم فقط کمک به پرسپولیس است و خوشحالم که در نهایت برد خوبی کسب کردیم که هم هواداران را در سال نو خوشحال کرد و هم در جدول خیلی به ما کمک کرد. در این بازی موقعیت‌های زیادی داشتیم که تبدیل به گل نشد ولی بازهم مهم 3 امتیاز بود.
هافبک پرسپولیس در مورد رویارویی با منشا که رابطه خوبی با او دارد و کری خواندن در دربی خاطرنشان کرد: کسانی که من را می‌شناسند می‌دانند که اهل کری خواندن نیستم و حرفم را در زمین می‌زنم و برای کسی کری نمی‌خوانم. منشا هم دوست خوب من است و هیچ صحبتی در مورد بازی با هم نداشتیم.
وی در مورد اینکه منشا برای پیوستن به استقلال با او صحبت کرده بود یا نه، گفت: من اطلاع نداشتم که او می‌خواهد به استقلال برود و اصلاً قرار نبود این اتفاق بیافتد ولی به هر شکل باشگاه صلاح را در این دید که با او قطع همکاری کند و او هم به من نگفته بود تصمیم دارد به استقلال برود و فکر نمی‌کردم چنین تصمیمی بگیرد. به هر حال او بازیکن خوبی است و زحمات زیادی برای ما کشید و هر جا هست برایش آرزوی موفقیت دارم.
نعمتی در مورد قرار گرفتن پرسپولیس در شرایط سومین قهرمانی عنوان کرد: هنوز برای صحبت کردن در مورد قهرمانی زود است و بازی‌های باقی مانده تعیین کننده هستند. امسال لیگ شرایط خاصی دارد و 5 تیم مدعی قهرمانی هستند و خدا را شکر می‌کنم که موقعیت خوبی در جدول داریم و امیدوارم با تلاش کادرفنی و بازیکنان و حمایت هواداران به قهرمانی برسیم و در بردن جام هتریک کنیم.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/82843/نعمتی--قرار-نبود-منشا-استقلالی-شود
بستن   چاپ