اخبار محرمانه
نفس قیمت نفت به شماره افتاد
شنبه 17 فروردين 1398 - 13:23:36
اخبار محرمانه - باشگاه خبرنگاران / بهای جهانی نفت و طلا در معاملات روز پنجشنبه با تغییراتی همراه بود.
پس از آنکه بهای نفت برنت در معاملات روز چهارشنبه به مرز 70 دلار رسید، انتشار گزارش سازمان اطلاعات انرژی آمریکا مبنی بر افزایش ذخایر نفتی این کشور، کاهش بهای نفت در معاملات امروز پنجشنبه را رقم زد.
سازمان اطلاعات انرژی آمریکا شب گذشته با انتشار گزارشی از افزایش 7.2 میلیون بشکه‌ای ذخایر نفتی آمریکا در هفته گذشته خبر داد. تولید نفت خام آمریکا تا اواسط ماه فوریه سال جاری روزانه 100 هزار بشکه افزایش یافت و به رکورد 12 میلیون 200 هزار بشکه رسید.
بر این اساس، در معاملات امروز (پنجشنبه)، بهای هر بشکه نفت برنت [شاخص قیمت‌گذاری بین‌المللی برای نفت خام] با 2 سنت کاهش، 69 دلار و 29 سنت معامله شد. هر بشکه نفت وست تگزاس اینترمیدیت [شاخص قیمت‌گذاری بین‌المللی برای نفت سبک] با 14 سنت کاهش معادل 0.2 درصد 62 دلار و 34 سنت در هر بشکه دادوستد شد.
با این حال، داده‌های وزارت انرژی آمریکا نشان می‌دهد که موجودی سوخت تصفیه شده و بنزین در آمریکا برای هفتمین هفته متوالی کاهش یافته است.
در همین حال، بهای جهانی طلا در معاملات روز پجشنبه به تاثیر از کاهش ارزش دلار و همچنین مذاکرات تجاری آمریکا و چین افزایش یافت. هر اونس طلای اسپات با 0.2 درصد افزایش 1291 دلار و 89 سنت معامله شد.
بازار سایر فلزات گرانبها نیز با نواساناتی همراه بود.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/83120/نفس-قیمت-نفت-به-شماره-افتاد
بستن   چاپ