اخبار محرمانه
اعلام جزییات فاز دوم عرضه گوشت اینترنتی
شنبه 17 فروردين 1398 - 13:23:54
اخبار محرمانه - خبرآنلاین / در حالی که عرضه گوشت تنظیم بازاری در میادین میوه و تره‌بار با هدف رسیدن این کالای خوراکی به دست مصرف کنندگان واقعی متوقف شده است، عرضه گوشت اینترنتی تنظیم بازاری وارد فاز تازه‌ای شد.
در ماه‌های پایانی سال گذشته با هدف جمع اوری صف‌های طویل برای خرید گوشت تنظیم بازاری، عرضه اینترنتی گوشت آغاز شد و حالا در سال جدید سبد توزیع این گوشت، افزایش یافته است.
پیش از این تنها گوشت منجمد در این قالب توزیع می شد اما از ابتدای سال جاری گوشت گرم نیز به سبد توزیع گوشت تنظیم بازاری به صورت اینترنتی اضافه شده است.
گوشت تنظیم بازاری را از کجا تهیه کنیم؟
در آخرین روزهای سال گذشته عباس قبادی، دبیر ستاد تنظیم بازار پاسخی مبسوط به این پرسش داد. وی تاکید کرد با هدف رسیدن گوشت تنظیم بازاری به اقشار هدف، توزیع این گوشت در تعاونی های مصرف کارگری و کارمندی و برخی فروشگاه های زنجیره ای توزیع می شود.
قبادی یاد آور شد: در ماه های گذشته با وجود افزایش واردات گوشت تنظیم بازاری، تفاوت قیمت آن با گوشت تولید داخلی در بازار آزاد سبب تشکیل صف های طولانی در مراکز توزیع شد که در شان مردم نبود.
این اما تنها شیوه توزیع گوشت تنطیم بازاری نیست. عرضه اینترنتی گوشت منجمد و گرم به صورت اینترنتی نیز در حال حاضر در حال اجراست.
سهمیه گوشت اینترنتی چقدر است؟
محمد تهرانی، مجری طرح سامانه عرضه گوشت اینترنتی، یخچال، با اعلام این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما افزود: به مناسبت آغاز سال نو، عرضه گوشت تنظیم بازاری گرم و منجمد از طریق این سامانه کلید خورده است و سبد عرضه این ماده پروتئینی متنوع تر از قبل شد.
وی در توضیح سبدهای ارائه شده برای خانوار توضیح داد: در حال حاضر دو سبد برای ارائه به متقاضیان گوشت تنظیم بازاری معرفی کرده‌ایم.
وی در پاسخ به این سئوال که قیمت بسته‌های ارائه شده در سال جاری چقدر است؟ گفت: دو بسته برای متقاضیان عرضه می شود. بسته اول شامل یک کیلو ران گوساله به قیمت 46 هزار تومان و دو کیلو چرخ کرده گوساله به قیمت هر کیلو 32 هزا و 500 تومان است. به این ترتیب مجموع بسته شماره یک 111 هزار تومان است. بسته شماره دو نیز شامل یک کیلو سردست گوساله به قیمت 45 هزار تومان، یک کیلو چرخ کرده تازه به قیمت 37 هزار تومان و یک کیلو چرخ کرده منجمد به قیمت 32 هزار و 500 است که در مجموع قیمت بسته دوم نیز 114 هزار و 500 تومان است.
به گفته وی تمامی محصولاتی که در این سامانه عرضه می‌شود، ممهور به مهر دامپزشک است.
او درباره شیوه ثبت نام گفت: خانوار متقاضی لازم است با اطلاعات دقیق در سامانه یخچال، ثبت نام کند و سپس بسته مورد تقاضایش را سفارش می دهد تا بین 24 تا 48 ساعت این بسته سفارش شده به دست وی، درب منزل تحویل داده شود.تهرانی قیمت ارسال بسته ها را 5500 تومان اعلام کرد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/83124/اعلام-جزییات-فاز-دوم-عرضه-گوشت-اینترنتی
بستن   چاپ