اخبار محرمانه
اوضاع وخیم خانواده میرزاپور در معمولان لرستان
شنبه 17 فروردين 1398 - 20:06:55
اخبار محرمانه - سیل در لرستان شهری را که دروازه بان سابق تیم ملی ایران در آن به دنیا آمده و بزرگ شده بود را کاملاً تخریب کرده است.
به گزارش مشرق، سیلی که از همان روزهای ابتدای فروردین 98 آغاز شد بخش‌های مختلفی از ایران را در بر گرفت و بعد از گلستان و فارس، استان لرستان نیز به خاطر سیل خسارات زیادی دید. یکی از شهرهایی که در این سیل کاملاً زیر آب رفت شهر معمولان در استان لرستان بود، شهری که زادگاه ابراهیم میرزاپور دروازه بان سابق تیم ملی و مربی حال حاضر فولاد خوزستان است. تصاویری که از معمولان در این روزها در فضای مجازی منتشر شد عمق اتفاق تلخی را که برای این شهر رخ داده است به خوبی نشان می‌داد. آب خانه‌ها و شهر را ویران کرده و حتی تا بام خانه‌ها رسیده بود. با این وجود برخی از چهره‌های مطرح ورزش که اهل استان لرستان بودند در مدت سیل و بعداز آن تلاش زیادی را برای کمک رسانی به مردم سیل زده انجام دادند. علیرضا بیرانوند، وحید امیری و ابراهیم میرزاپور در میان فوتبالی‌ها در این روزها مشغول جمع آوری و ارسال کمک بودند.
در همین رابطه ببینید:
فیلم / کمک شبانه بیرانوند به سیل‌زدگان لرستان
میرزاپور درباره این حادثه ویرانگر گفت: «متاسفانه امسال عید ما اتفاق تلخ سیل در گلستان شروع شد که خرابی زیادی را به همراه داشت. بعد از آن در فارس سیل آمد که جان تعدادی از هموطنان ما را گرفت. الان ده روزی است که این سیل در استان ما (لرستان) آمده و باعث خرابی خیلی از روستاها که در مسیر رودخانه بودند شده است. خصوصاً شهرستان معمولان که من آنجا بدنیا آمدم و تمام اقوامم مثل عموها، پسرعموهایم در آنجا زندگی می‌کنند در این سیل آسیب خیلی زیادی دید و الان مردمی که آنجا هستند شرایط بدی دارند.»
او افزود: «همچنین در شهرستان پلدختر شرایط نامساعدی وجود دارد و با وجود فروکش کردن آب اما خسارات زیادی به وجود آمده و امکان زندگی نیست.»
دروازه بان سابق تیم ملی ایران درباره حضورش در استان لرستان و شهر معمولان هم گفت: «من خب تلاش کردم که خودم را به شهر برسانم اما توی راه تماس گرفتند و گفتند چون جاده‌ها بسته است نمی‌توانیم به آنجا برویم. امروز اما شنیدم که یک جاده باز شده است و انشالله ما هم بتوانیم برویم کنار هم استانی‌هایمان باشیم.»
او اضافه کرد: «سیل خسارت زیادی به هموطنان ما وارد کرده و در این شرایط ما فقط می‌توانیم کنار این دوستان باشیم تا باعث دلگرمی شان باشیم. این واقعاً وظیفه همه ما است که هر کاری در توانمان هست برای این مردم انجام بدهیم.»
میرزاپور با اشاره به اینکه خانواده و آشناهایش در شهر سیل زده معمولان شرایط خوبی ندارند گفت: «اتفاق تلخی است چرا که پسرعموهایم که باهم بزرگ شدیم، دوستان و آشناهایم آنجا هستند. من واقعاً می‌خواهم از رسانه‌ها تشکر کنم که در این مدت اطلاع رسانی خیلی خوبی انجام دادند تا مردم سراسر کشور بتوانند سریع‌تر به این مردم کمک کنند. خوشبختانه آدم‌های خیر زیادی هستند که قصد کمک دارند. دیشب فردی که من نمی شناختمش و از خیرین کشورمان است با من تماس گرفت تا شرایطی را برای کمک‌های او فراهم کنم.»
او افزود: «من خودم با کمک دوستانم مبالغی را جمع کردیم و سعی داریم مواد خوراکی و مایحتاج اصلی آن‌ها را فراهم کنیم. خداراشکر الان چهره‌های دیگری مثل آرش میراسماعیلی و غلامرضا محمدی که از هم استانی‌هایم هستند هم برای کمک رسانی تلاش می‌کنند. از آقای قطبی هم جا دارد تشکر کنم که قبل از بازی ماشین سازی اعلام کرد که تمامی پاداش‌های تیم تا پایان فصل را به سیل زدگان اختصاص خواهد داد.»

http://www.SecretNews.ir/fa/News/83321/اوضاع-وخیم-خانواده-میرزاپور-در-معمولان-لرستان
بستن   چاپ