اخبار محرمانه
گانتز نتانیاهو را به اردوغان تشبیه کرد!
شنبه 17 فروردين 1398 - 20:28:27
اخبار محرمانه - فارس / رهبر ائتلاف انتخاباتی «آبی-سفید»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را فردی فاسد خواند و گفت که پیروزی او در انتخابات آتی این رژیم تهدیدی برای دموکراسی است.
«بنی گانتز»، رئیس اسبق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و رقیب انتخاباتی «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر این رژیم در باره تلاش‌های نتانیاهو برای پیاده کردن الگوی ترکیه در سرزمین‌های اشغالی هشدار داد.
رهبر ائتلاف انتخاباتی «آبی-سفید» در گفت‌وگو با «تایمز اسرائیل» گفت که اسرائیلی‌ها در انتخابات پیش‌ رو دو گزینه برای انتخاب دارند.
گانتی، بنیامین نتانیاهو را به «رجب طیب اردوغان»، رئیس جمهوری ترکیه تشبیه کرد و گفت که نخست‌وزیر تلاش می‌کند مانند اردوغان، از تحقیقات فساد علیه خود طفره رود و مانع از انجام این تحقیقات شود.
رقیب نتانیاهو گفت: «انتخاب از بین دو گزینه است؛ رویکرد صهیونیستی به کشوری یهودی دموکراتیک و امن تحت رهبری او (گانتز) و یا انتخاب گرداب سریعی تحت رهبری نتانیاهو که به رئیس جمهور اردوغان شباهت دارد».
او گفت که نخست‌وزیر اسرائیل، به هر قیمتی که شده، به دنبال قبضه کردن همه قدرت در دستان خود است و این مسئله چه‌بسا «مردم‌سالاری اسرائیل» را تهدید کند.
گانتز، نتانیاهو را «فاسدی» خواند که به دنبال نابودی رژیم اسرائیل است. او تهدید کرد که اگر نتانیاهو در بیست و یکمین انتخابات کنست پیروز شود، قانونی را به تصویب خواهد رساند که دوره نخست‌وزیر در سرزمین‌های اشغالی را محدود می‌کند.
رئیس اسبق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی حضور نتانیاهو در قدرت را برای این رژیم خطرناک خواند و گفت که او باید قدرت را ترک کند و به حیات سیاسی خود پایان دهد.
بیست و یکمین انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی،تا سه روز دیگر(9 آوریل؛ 20 فروردین) برگزار خواهد شد

http://www.SecretNews.ir/fa/News/83347/گانتز-نتانیاهو-را-به-اردوغان-تشبیه-کرد!
بستن   چاپ