اخبار محرمانه
سخنگوی ارتش حفتر: ارتش لیبی در حال پیشروی به سوی طرابلس است
شنبه 17 فروردين 1398 - 22:54:40
اخبار محرمانه - مهر / سخنگوی نیروهای خلیفه حفتر از پیشروی این نیروها به سوی پایتخت لیبی خبر داد و اعلام کرد: هر جنگنده ای که نیروهای ما را هدف قرار دهد سرنگون خواهد شد.
به گزارش النشره، احمد المسماری سخنگوی ارتش لیبی اعلام کرد: تعداد کشته شدگان ارتش لیبی از زمان شروع عملیات طرابلس به 14 نفر رسیده است.
وی افزود: نیروی هوایی در عملیات آزادسازی طرابلس مشارکت نکرده است. ما تدابیری برای حمایت از غیرنظامیان و عدم به کارگیری افراطی زور در نبرد آزادسازی طرابلس داریم.
المسماری تاکید کرد: هر جنگنده‌ای که نیروهای ما را هدف قرار دهد را هدف قرار می‌دهیم و پایگاهی که از آن برخاسته را می زنیم.
سخنگوی ارتش لیبی اعلام کرد: نیروهای ما بر فرودگاه طرابلس و جاده فرودگاه به سوی طرابلس مسلط هستند و پیشروی در محورهای مختلف ادامه دارد. هدف ما امنیت پایتخت است و به دنبال توسعه عملیات نظامی نیستیم.
وی از موضع روسیه در حمایت از پایان دادن به خطر شبه نظامیان و گروه‌ها در طرابلس استقبال کرد و گفت: گروههای تروریستی برای تأمین مالی فعالیت‌های خود از منابع اقتصادی بهره می‌برند. لیبی مکان امنی برای گروههای تروریستی نخواهد بود.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/83403/سخنگوی-ارتش-حفتر--ارتش-لیبی-در-حال-پیشروی-به-سوی-طرابلس-است
بستن   چاپ