اخبار محرمانه
بزرگتر از شفر نداریم!
يکشنبه 18 فروردين 1398 - 09:45:54
اخبار محرمانه - پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: در این مقطع اولتیماتوم به شفر درست و حرفه‌ای نیست زیرا شفر مربی بزرگی است و در حال حاضر بزرگ‌تر از شفر در ایران نداریم.
به گزارش مشرق ، فرشاد فلاحت‌زاده در مورد دیدار روز دوشنبه استقلال مقابل الهلال عربستان گفت: استقلال با توجه به شکستی که مقابل پرسپولیس داشت و تساوی با سایپا شرایط سختی پیدا کرده است. آبی‌پوشان در خط حمله عجول و بد و بی‌برنامه کار می‌کنند. مسابقه با الهلال عربستان هم خیلی دشوار است. اولویت آبی پوشان در این بازی باید گل نخوردن باشد.
وی افزود: در خبرها خواندم که یکی از مهاجمان خوب الهلال عربستان به دلیل مصدومیت احتمال دارد مقابل استقلال غایب باشد با این حال استقلال خیلی باید مراقب باشد تا گلی از حریف دریافت نکند.
بیشتر بخوانید:
تنها راه خروج استقلال از بحران
فلاحت‌زاده در مورد اینکه استقلال شانس پیروزی در این مسابقه را دارد یا نه گفت: در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست. روی کاغذ خیلی‌ها شانس الهلال عربستان را برای پیروزی بیشتر می‌دانند بخصوص اینکه استقلال از نظر روحی و روانی وضعیت مناسبی ندارد. با این حال اگر آبی‌پوشان منطقی بازی کنند، می‌توانند در ضد حملات و روی ضربات ایستگاهی به گل برسد و الهلال را شکست بدهد البته شکست دادن الهلال کار بسیار دشوار و بزرگی است.
این پیشکسوت استقلال در مورد شایعه اولتیماتوم مدیران باشگاه به شفر گفت: در این مقطع اولتیماتوم به شفر درست و حرفه‌ای نیست زیرا شفر مربی بزرگی است و در حال حاضر بزرگ‌تر از شفر در ایران نداریم. اگر شفر در چند بازی اخیر خوب نتیجه نگرفته دلایلی زیادی دارد که یکی از آنها می‌تواند هجمه تماشاگران و هواداران به شفر و رحمتی باشد. به هر حال استقلال می‌تواند دوباره به جمع مدعیان در لیگ برتر برگردد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/83450/بزرگتر-از-شفر-نداریم!
بستن   چاپ