اخبار محرمانه
عون: اگر با حکومت سوریه مشکل داشتید چرا مردمش را کشتید؟
يکشنبه 18 فروردين 1398 - 19:51:01
اخبار محرمانه - فارس / «میشل عون» رئیس‌جمهور لبنان تأکید کرد که ضدیت با حکومت سوریه دلیلی بر قربانی کردن مردم این کشور نیست.
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «میشل عون» رئیس‌جمهور لبنان در یک گفت‌و‌گوی تلویزیونی با انتقاد از امتیازدهی و وادادگی در مقابل رژیم صهیونیستی گفت که از این پس امتیازگیری از این رژیم دشوار خواهد بود.
او در گفت‌و‌گو با شبکه یک ملی تونس، گفت: قدس از دست رفت و جولان نیز از دست می‌رود و می‌ترسیم نوبت به مزارع «شبعا» و بلندی‌های «کفرشوما» در لبنان برسد.
میشل عون افزود: «حبیب بورقیبه» رئیس‌جمهور فقید تونس به فلسطینیان نصیحت کرده بود که به هنگام مذاکره با اسرائیلی‌ها هر آن‌چه می‌توانند از آن‌ها امتیاز بگیرند اما اکنون دیگر این کار سخت شده و ما همه چیز را باخته‌ایم.
رئیس‌جمهور لبنان در خصوص بحران سوریه نیز، این کشور را قلب تپنده جهان عرب توصیف کرد و گفت: با این قلب چه کردیم؟ اگر شما ضد حکومت سوریه هستید این باعث نمی‌شود که مردم را بکشید، این مردم سوریه بودند که قربانی شدند.
او در بخش دیگری از سخنان خود، اتفاقات موسوم به «بهار عربی» را «جهنم عربی» توصیف کرد و در ذکر دلیل این گفته خود ظهور تروریسم و رنج ادامه دار برخی کشورهای عربی از این پدیده را ذکر کرد و گفت: لیبی و سوریه و یمن و مصر امروزه در چه شرایطی به سر می‌برند؟

http://www.SecretNews.ir/fa/News/83777/عون--اگر-با-حکومت-سوریه-مشکل-داشتید-چرا-مردمش-را-کشتید؟
بستن   چاپ