اخبار محرمانه
عراق: به دنبال گشودن دروازه‌های گسترده‌ای به روی ایران هستیم
يکشنبه 18 فروردين 1398 - 19:53:33
اخبار محرمانه - تسنیم / وزیر بازرگانی کشور عراق گفت: ما به دنبال آن هستیم تا دروازه‌های گسترده‌ای را به روی ایران بگشاییم و روابط ایران و عراق به نفع دو ملت افزایش یابد.
محمد هاشم عبدالمجید وزیر بازرگانی کشور عراق در همایش امروز تجاری و اقتصادی دو کشور ایران و عراق با تاکید بر توسعه روابط دو کشور و ارتقاء آن به سطح مورد انتظار دو ملت ایران و عراق، اظهار کرد: مدت‌ زمانی است که ما به دنبال برنامه‌ریزی هستیم تا روابط دوجانبه میان ایران و عراق را توسعه دهیم و هدف ما از این توسعه همکاری در زمینه‌های اقتصادی، علمی و فرهنگی است.
وی با بیان این که در این مسیر گام‌های خوبی برداشته شده است، گفت: همه ما از اهمیت توسعه روابط دو کشور ایران و عراق اطلاع داریم و ما تمایل داریم روابط میان دو کشور ارتقاء یابد و باید به بخش خصوصی فرصت دهیم تا در پروژه‌های مشترک حضور داشته و تجارب خود را به یکدیگر منتقل کنند.
عبدالمجید ادامه داد: ما به دنبال آن هستیم تا دروازه‌های گسترده‌ای را به روی ایران بگشاییم و روابط ایران و عراق به نفع دو ملت افزایش یابد.
وزیر بازرگانی کشور عراق در پایان با اشاره به پیروزی عراق بر تروریسم خاطر نشان کرد: پس از پیروزی ملت عراق به تروریست‌ها و بازگشت صلح به سراسر کشور عراق، فرصت‌های تجاری خوبی در استان‌های عراق فراهم شده است و از همین رو از بخش خصوصی فعال در ایران می‌خواهیم تا در این بخش نیز سرمایه‌گذاری کند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/83779/عراق--به-دنبال-گشودن-دروازه‌های-گسترده‌ای-به-روی-ایران-هستیم
بستن   چاپ