اخبار محرمانه
مبدا حمله به سیستم برق ونزوئلا مشخص شد
يکشنبه 18 فروردين 1398 - 20:55:23
اخبار محرمانه - «نیکلاس مادورو» در اظهاراتی در خصوص بحران قطعی برق در ونزوئلا عنوان داشت که حملاتی از کشورهای شیلی، کلمبیا و آمریکا به شبکه برق این کشور انجام شده بود.
به گزارش مشرق به نقل از تاس، «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا که در جمع هواداران خود صحبت می‌کرد افزود: ما در تحقیقات خود فهمیدم که علاوه بر انجام حملاتی از هوستون و شیکاگو علیه سیستم برق رسانی ونزوئلا، از کلمبیا و شیلی نیز حملاتی به شبکه برق رسانی ونزوئلا صورت گرفته بود که هدف آن تخریب زیر ساخت‌ها و سیستم برق رسانی ونزوئلا بود.
ونزوئلا در ماه گذشته میلادی برای چند روز متوالی با بحران قطعی برق مواجه بود و همین امر سبب شدت گرفتن اعتراضاتی که از سوی غرب در ونزوئلا هدایت می‌شوند شده بود.
بیشتر بخوانید:
ونزوئلا عرصه آزمایش سلاح جدید
رئیس جمهور ونزوئلا چند روز قبل نیز گفته بود: ونزوئلا به عرصه آزمایش سلاح جدید که سلاح الکترونیکی و الکترو مغناطیسی است و آزمایش راهبرد جدید جنگ تبدیل شده است. راهبرد جدید شامل هدف قرار دادن مؤسسات خدماتی حیاتی با سلاح جدید و نه موشک‌هاست.
رئیس جمهور ونزوئلا تاکید کرد که جنگی که کشورش در معرض آن قرار دارد با مشارکت مخالفان انجام می‌شود.
مادورو بیان کرد که مخالفان قصد کشتن وی و دیگر ارکان نظام این کشور را دارند.
وی اعلام کرد: دستورات لازم به دستگاه‌های امنیتی برای افزایش هوشیاری و بیداری برای مقابله با طرح‌های مخالفان داده شده است.
روز گذشته همچنین حامیان و مخالفان دولت مادورو در کاراکاس. دیگر شهرهای مهم ونزوئلا اقدام به برپایی تظاهرات کرده بودند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/83786/مبدا-حمله-به-سیستم-برق-ونزوئلا-مشخص-شد
بستن   چاپ