اخبار محرمانه
حزب‌الله: آمریکا بار‌ها در مقابل ما شکست خورده است
يکشنبه 18 فروردين 1398 - 21:25:06
اخبار محرمانه - باشگاه خبرنگاران / عضو شورای مرکزی حزب تاکید کرد طرح‌های آمریکا در زمینه‌های مختلف علیه این جنبش بار‌ها به شکست انجامیده است.
به گزارش پایگاه اینترنتی العهد لبنان، شیخ «نبیل قاووق»، ­عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان، در مراسم بزرگداشت این جنبش برای «حاج نایف ابراهیم خریس» فقید جهاد و مقاومت در حسینیه شهرک «خیام» تاکید کرد
او گفت: «مقاومت در لبنان هدف حملات بود، زیرا مقاومت در شکست دادن و ناکام گذاشتن طرح‌های آمریکایی و اسرائیلی سهم به سزایی داشت. از همین رو زمانی که آن‌ها (آمریکا و اسرائیل) از جنگ‌های نظامی و قرار دادن حزب‌الله در فهرست‌های تروریستی ناامید شدند، به مبارزه اقتصادی، مالی و اعمال تحریم‌ها علیه حزب‌الله متوسل شدند. آن‌ها سی سال است که این مسئله را امتحان و آزمایش کرده‌اند، اما نتیجه‌اش آن بود که مقاومت راه پیروزی خود را ادامه و تکمیل کرد و موضع خود را تغییر نداد و همچنین اراده‌اش سست و متزلزل نشد.
عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان افزود: اوج اظهارات و تحریم آمریکا علیه حزب‌الله به چیزی غیر از یک نتیجه منجر نشد و آن افزایش حمایت‌های مردمی و سیاسی از حزب‌الله در لبنان بود، موضوعی که آمریکا آن را پیش‌بینی نکرده بود.
او اضافه کرد: در برابر آمریکا چیزی غیر از شکست و ناکامی مقابل طرح‌های مقاومت نیست؛ زیرا آمریکا در انتخابات پارلمانی تلاش کرد حزب‌الله را تضعیف کند، اما شکست خورد. آمریکا همچنین برای شرکت حزب‌الله در دولت حق وتو قرار داد تا اینکه وزارت بهداشت از آن حزب‌الله نشود، اما بازهم شکست خورد. واشنگتن «مایک پمپئو»، وزیر خارجه خود، را به لبنان فرستاد تا لبنانی‌ها را تحریک کند تا جبهه و محوری در مقابله با مقاومت تشکیل دهند، اما بار دیگر شکست خورد.
قاووق گفت: عرصه لبنان، عرصه مناسبی برای تحقق یافتن سیاست‌های آمریکا به ضرر مقاومت نیست، عرصه لبنان، عرصه‌ای غیر از پیروزی‌ها برای مقاومت نیست. لبنان میدانی برای افشای پس رفت و فروکش کردن نقش آمریکا در این کشور و منطقه است. لبنان در مقابله با طرح‌های آمریکایی و اسرائیلی در بهترین وضع قرار دارد، اما بدترین شرایط برای لبنان مقابله با بحران‌های اقتصادی است که خطرناک هستند، بحران‌هایی که هیچگونه سابقه‌ای در لبنان نداشته‌اند بخصوص اینکه این بحران‌ها روز به روز وخیم‌تر می‌شود.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/83803/حزب‌الله--آمریکا-بار‌ها-در-مقابل-ما-شکست-خورده-است
بستن   چاپ