اخبار محرمانه
آب پاکی کاخ سفید روی دست دموکرات ها
دوشنبه 19 فروردين 1398 - 12:51:26
اخبار محرمانه - مهر / رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید آمریکا می‌گوید اظهارنامه مالیاتی «دونالد ترامپ» هرگز در اختیار قانونگذاران حزب دموکرات قرار نخواهد گرفت.
به گزارش رویترز، «میک مولوانی» رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید، در مصاحبه‌ای با شبکه فاکس نیوز گفت که درخواست‌ها برای فاش‌کردن اظهارنامه مالیاتی ترامپ «حربه سیاسی» است و دلایل سیاسی در بین این دلایل جایی ندارند.
«ریچارد نیل» رئیس کمیته «امکانات مالی» مجلس نمایندگان آمریکا، پیشتر از اداره خدمات درآمد داخلی، زیرمجموعه وزارت خزانه‌داری، خواسته بود نسخه‌ای از اظهارنامه شش ساله شخصی دونالد ترامپ و برخی از تجارت‌هایی که وی تحت هدایت داشت را در اختیار کنگره قرار دهد.
کمیته «امکانات مالی» مجلس نمایندگان، کمیته اصلی این نهاد قانون‌گذاری در تدوین قوانین و ضوابط مالیاتی، تعرفه‌ها و دیگر اقدامات درآمدزا است.
میک مولوانی با اشاره به انتشار اظهارنامه گفته این اتفاق نخواهد افتاد و آنها این را به‌خوبی می‌دانند.
سخنان مولوانی بی‌شباهت به گفته‌های وکیل شخصی ترامپ نیست که اظهار کرده بود درخواست دموکرات‌ها، اگر برآورده شود، پایه‌گذار رویه‌ای خطرناک می‌شود.
تا زمان رقابت‌های انتخاباتی 2016، سنت و رویه معمول بر این بود که فرد نامزد برای ریاست جمهوری ایالات متحده اظهارنامه مالیاتی خود را در اختیار عموم می‌گذارد، اما ترامپ از این کار خودداری کرد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/84029/آب-پاکی-کاخ-سفید-روی-دست-دموکرات-ها
بستن   چاپ