اخبار محرمانه
حاشیه جدید برای نتانیاهو
دوشنبه 19 فروردين 1398 - 12:51:46
اخبار محرمانه - باشگاه خبرنگاران / تلویزیون رژیم صهیونیستی از بروز اختلافات میان موساد و شورای امنیت قومی رژیم صهیونیستی درباره برقراری روابط با کشور‌های عربی خبر داد.
به گزارش العهد، شبکه 13 رژیم صهیونیستی به نقل از مسئولانی در موساد (سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی) از بروز اختلافات میان این سازمان و شورای امنیت قومی وابسته به دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره چگونگی راه‌های ارتباطی با کشور‌های عربی و اسلامی خبر داد.
به گفته این منابع، عناصر شورای امنیت قومی در این زمینه به صورت کاملا مستقل و بدون هماهنگی با موساد فعالیت می‌کنند تا جایی که برخی اوقات حد و مرز خود را زیر پا می‌گذارند.
بر اساس این گزارش تلویزیونی، انتقاد موساد متوجه نایب رئیس شورای امنیت قومی رژیم صهیونیستی ملقب به «ماعووز» معروف به «مرد در سایه» است فردی که به مثابه نماینده ویژه نخست وزیر این رژیم فعالیت می‌کند.
به دنبال بروز این اختلافات، موساد شورای امنیت قومی را تهدید کرده است که در صورت تداوم فعالیت‌های این شورا بدون هماهنگی با دستگاه اطلاعاتی، تحریم‌هایی علیه ماعووز وضع خواهد کرد که تداوم ارتباط وی با کانال‌های ارتباطی گشوده شده با کشور‌های عربی و اسلامی از طریق شخصیت‌های عالی رتبه در این کشور‌ها را سخت می‌کند. تحریم‌هایی که سانسور رسانه‌ای مانع از انتشار آن‌ها می‌شود.
یک مسئول عالی رتبه در به این شبکه رژیم صهیونیستی گفت: موساد از فعالیت مائر بن شبات، رئیس شورای امنیت قومی رژیم صهیونیستی و ماعووز معاون وی که موساد را نادیده گرفته اند، راضی نیست لذا کارت زرد برای آن‌ها صادر کرده است.
با این حال موساد و شورای امنیت قومی -که وابسته به دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی است- این گزارش را تکذیب کرده و مدعی شده اند که دو دستگاه با همکاری و هماهنگی مطلوبی در حال تحقق اهداف نتانیاهو و سران سیاسی این رژیم هستند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/84032/حاشیه-جدید-برای-نتانیاهو
بستن   چاپ