اخبار محرمانه
دیپلمات هندی: به هر اقدام پاکستان در کشمیر واکنش نشان می‌دهیم
دوشنبه 19 فروردين 1398 - 15:01:58
اخبار محرمانه - مهر / یک منبع وابسته به وزارت خارجه هند اعلام کرد که کشورش حق واکنش کوبنده به هر اقدام احتمالی از جانب پاکستان در اقلیم مورد مناقشه کشمیر را برای خود محفوظ می‌داند.
به نقل از روسیاالیوم، یک منبع وابسته به وزارت خارجه هند اعلام کرد که کشورش حق واکنش کوبنده به هر اقدام احتمالی از جانب پاکستان در اقلیم مورد مناقشه کشمیر را برای خود محفوظ می‌داند.
این منبع هندی بیان کرد: هند حق خود در واکنش ثابت و کوبنده به هر اقدام تحریک آمیز جدید در منطقه مرزی را برای خود محفوظ می‌داند. دهلی نو اظهارات غیرمسئولانه و سخیف وزیر خارجه پاکستان درباره آماده شدن هند برای حمله جدید علیه پاکستان را رد می‌کند. تنها هدف این اظهارات ایجاد هیستری نظامی در منطقه است. این خدعه آشکار در حقیقت درخواست و دعوتی از گروههای تروریستی مرتبط با پاکستان برای اقدامات تروریستی جدید در هند است.
منبع هندی تاکید کرد: مسئولان پاکستانی باید گام‌های اعتمادسازی علیه سازمان‌های تروریستی که در اراضی تحت تسلط اسلام آباد فعال هستند، به جای سرپوش گذاشتن از طریق اظهار نظرها بردارند. ما از پاکستان خواستیم که اطلاعاتی درباره حملات تروریستی به ما بدهد.
شایان ذکر است که شام محمود قریشی وزیر خارجه پاکستان روز گذشته از وجود اطلاعاتی نزد کشورش مبنی بر آمادگی هند برای حمله هوایی جدید به پاکستان در ماه جاری میلادی خبر داده بود.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/84123/دیپلمات-هندی--به-هر-اقدام-پاکستان-در-کشمیر-واکنش-نشان-می‌دهیم
بستن   چاپ