اخبار محرمانه
واکنش رضا لایق به پناهنده شدن آزادکار ایرانی
دوشنبه 19 فروردين 1398 - 18:12:32
اخبار محرمانه - دبیر فدراسیون کشتی گفت: به هیچ کشتی‌گیری برای حضور در تیم‌های ملی کشورهای دیگر مجوزی نداده و نخواهیم داد.
به گزارش مشرق ، رضا لایق درباره حضور محمدرضا آذرشکیب در ترکیب تیم ملی کشتی آزاد آذربایجان و اینکه گفته می‌شود فدراسیون کشتی برای حضور وی رضایت‌نامه داده است، گفت: به هیچ عنوان چنین چیزی درست نیست؛ به هیچ کشتی‌گیری از سوی فدراسیون کشتی رضایت‌نامه نداده و نخواهیم داد.
بیشتر بخوانید:
آزادکار ایرانی چرا تبعه آذربایجان شد؟
وی ادامه داد: سیاست فدراسیون کشتی این است که هر کشتی‌گیری که می‌خواهد برای کشور دیگری کشتی بگیرد خودش باید مراحلش را هر چه که هست طی کند، مانند کسی که می‌خواهد به کشور دیگری مهاجرت کند. از سوی فدراسیون کشتی برای هیچ کشتی‌گیری مجوز صادر نشده و نخواهد شد. طبق قانون باید نامه‌ای به اتحادیه جهانی مبنی بر رضایت حضور کشتی‌گیر از کشور مبدا صادر شود که ما به هیچ عنوان چنین کاری را نکرده و نخواهیم کرد.
دبیر فدراسیون کشتی درباره انتخابات این فدراسیون عنوان کرد: هنوز زمانی برای برگزاری انتخابات اعلام نشده است. مدارک برخی دوستان ناقص بوده است و اعلام کردند تا زودتر تکمیل و تحویل دهند. 21 نفر ثبت نام کرده‌اند که در مرحله اول در کمیسیون تطبیق مدیریت ممکن است تعدادی شرایط لازم را نداشته باشند و در چرخه انتخابات قرار نگیرند. در هر حال بررسی مدارک و تایید صلاحیت‌ها زمان می‌برد که امیدورام به زودی شاهد برگزاری انتخابات باشیم.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/84209/واکنش-رضا-لایق-به-پناهنده-شدن-آزادکار-ایرانی
بستن   چاپ