اخبار محرمانه
کلینتون: سیاست‌های ظالمانه آمریکا علیه مهاجران متوقف نمی‌شود
دوشنبه 19 فروردين 1398 - 20:22:59
اخبار محرمانه - باشگاه خبرنگاران / نامزد دموکرات انتخابات پیشین آمریکا اعلام کرد سیاست‌های ظالمانه کاخ سفید علیه مهاجران حتی با استعفای وزیر امنیت داخلی هم متوقف نمی‌شود.
به گزارش ای بی سی نیوز، «هیلاری کلینتون»، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا در حساب توییتر خود بار دیگر از سیاست‌های ضدمهاجرتی دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا انتقاد کرد.
وی در توییتر خود نوشت: سیاست غیرانسانی و ظالمانه این دولت آمریکا علیه مهاجران حتی با استعفای «کریستین نیلسن»، وزیر امنیت داخلی کشور هم متوقف نخواهد شد. این سیاست اصلی این دولت است.
دونالد ترامپ امروز در حساب توییتر خود از استعفای کریستین نیلسن خبر داد. این اتفاق دو روز پس از آن رخ داد که نیلسن به همراه ترامپ از مرز‌های جنوبی این کشور با مکزیک بازدید کرد. رئیس جمهور آمریکا بلافاصله در توییت دیگری اعلام کرد که شخص دیگری را به عنوان سرپرست این وزارتخانه انتخاب کرده است.
ترامپ در توییتر خود اعلام کرد: «خرسندم که اطلاع دهم کوین مک آلینان، کمیسر گمرک و حفاظت مرزی به عنوان سرپرست وزارت امنیت داخلی انتخاب می‌شود و من اطمینان دارم که کوین کار خود را به خوبی انجام خواهد داد.»
کریستین نیلسون بر سر قوانین مهاجرتی و گمرک با دونالد ترامپ به اختلافاتی برخورده بود و گفته می‌شود ترامپ به شدت از نحوه اجرای این قوانین بوسیله او ناراضی بود.
هیلاری کلینتون پیش از این هم بار‌ها از سیاست‌های ضدمهاجرتی ترامپ انتقاد کرده بود. وی پیشتر در حساب توییتر خود اعلام کرد که سیاست مهاجرتی رئیس جمهور آمریکا یک رسوایی به تمام معناست.
دونالد ترامپ از زمان ورود به رقابت‌های انتخاباتی بار‌ها وعده داد که از ورود مهاجران غیرقانونی به کشور جلوگیری خواهد کرد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/84293/کلینتون--سیاست‌های-ظالمانه-آمریکا-علیه-مهاجران-متوقف-نمی‌شود
بستن   چاپ