اخبار محرمانه
شهادت 271 فلسطینی از زمان آغاز راهپیمایی بازگشت
دوشنبه 19 فروردين 1398 - 20:23:38
اخبار محرمانه - میزان / وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که از زمان آغاز راهپیمایی بازگشت تاکنون 271 نفر به شهادت رسیده و 16 هزار و 500 نفر دیگر نیز مجروح شده‌اند.
«اشرف القدره»، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که از زمان آغاز راهپیمایی بازگشت تاکنون 271 فلسطینی از سوی نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند.
اشرف القدره شمار افرادی که در جریان راهپیمایی بازگشت تاکنون مجروح شده‌اند را 16 هزار و 500 نفر اعلام کرد.
وی افزود وضعیت مجروحان این راهپیمایی که به بیمارستان انتقال یافته‌اند نشان دهنده قصد نیرو‌های رژیم صهیونیستی مبنی بر قتل آن‌ها است.
سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در بخش دیگری از اظهارات خود گفت که نیرو‌های اشغالگر رژیم صهیونیستی از انواع روش‌هاشامل گلوله جنگی و بمب‌های گازی ناشناخته و کدگذاری نشده استفاده می‌کنند.
مردم فلسطین 30 مارس سال گذشته و در آستانه هفتادمین سالگرد تأسیس رژیم جعلی صهیونیستی، در محکومیت انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس تظاهرات برپا کردند و در پی خشونت نظامیان صهیونیست در جریان این تظاهرات ده‌ها نفر از فلسطینیان به شهادت رسیده و شمار زیادی نیز مجروح شدند.
فلسطینیان از روز 30 مارس سال گذشته تاکنون جمعه هر هفته راهپیمایی بازگشت را برگزار کرده و با حرکت به سمت حصار مرزی نوار غزه بر حق بازگشت خود به سرزمین‌های اشغالی تأکید کرده‌اند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/84297/شهادت-271-فلسطینی-از-زمان-آغاز-راهپیمایی-بازگشت
بستن   چاپ