اخبار محرمانه
استفاده از تولید داخل در شبکه زیرساخت ارتباطی
سه شنبه 20 فروردين 1398 - 10:55:37
اخبار محرمانه - به گزارش گرداب ، اسماعیل رادکانی با اشاره به برنامه ریزی برای بهره برداری از پروژه‌های توسعه زیرساخت شبکه ملی اطلاعات در کشور در سال جاری، اظهار داشت: برای سال 98 افتتاح پروژه‌های مرتبط با توسعه زیرساخت شبکه ملی اطلاعات در دستور کار قرار دارد.
وی با بیان اینکه علاوه بر افزایش ظرفیت این شبکه، یکی از پروژه‌هایی که در این بخش تعریف شده است، به توسعه ماژول های مرتبط با این شبکه مربوط می‌شود، افزود: یکی از پروژه‌های خوبی که تعریف شده و در سال 98 مدنظر شرکت ارتباطات زیرساخت قرار دارد به استفاده حداکثری از توانمندی‌های داخلی در جهت توسعه ظرفیت‌های شبکه ارتباطی کشور مربوط می‌شود.
رادکانی با تاکید بر اینکه این برنامه ریزی عمدتاً برای استفاده از توان داخلی در بخش تجهیزات شبکه انتقال و نیازمندی‌های نرم‌افزاری است، گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که پتانسیل تولید داخلی در این بخش‌ها در کشور وجود دارد.
وی درباره نحوه استفاده از تجهیزات تولیدی بومی درجهت تحقق شعار «رونق تولید» افزود: هم اکنون مکاتباتی با تمامی تولیدکنندگان در حوزه تجهیزات شبکه انتقال انجام‌شده است و ما اعلام آمادگی کرده‌ایم که شرایط برای تست و پایلوت این تجهیزات در شبکه زیرساخت وجود دارد.
وی افزود: از این رو پیش بینی می‌شود که تولیدکنندگان از این شرایط استفاده کنند و درنهایت بتوانیم یک جهش خوب در استفاده از تجهیزات داخلی در شبکه ارتباطی کشور داشته باشیم.
منبع: خبرگزاری مهر

http://www.SecretNews.ir/fa/News/84489/استفاده-از-تولید-داخل-در-شبکه-زیرساخت-ارتباطی
بستن   چاپ