اخبار محرمانه
پیشنهاد یک نماینده برای تغییر دستور کار مجلس
سه شنبه 20 فروردين 1398 - 11:36:37
اخبار محرمانه - تسنیم / نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس گفت: به جهت اهمیت موضوع دستور جلسه مجلس برای بررسی طرح تقویت جایگاه سپاه در مقابله با آمریکا تغییر کند.
حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 20 فروردین) پارلمان در اخطاری با استناد به اصل 150 قانون اساسی اظهار داشت: بر اساس اصل 150 قانون اساسی، سپاه مسئول دفاع از کشور است.
وی افزود: در حالی که سپاه مشغول خدمات‌رسانی به سیل زدگان و لایروبی شهرها و خانه‌های مردم است برای ترامپ، آمریکایی‌ها و آنهایی که حمایت کردند جای حماقت است که این سازمان جهادی را به عنوان تروریست معرفی کنند و یاد این می افتیم که عدو شود سبب خیر اگر خدا بخواهد.
حاجی دلیگانی تاکید کرد: اگر دفاع از مردم و مرزها اقدام تروریستی محسوب می‌شود من هم تروریست هستم. ما ایرانی و انقلابی هستیم و از کشورمان دفاع می‌کنیم و مردم نیز پشت سپاه هستند. امروز نمایندگان لباس سپاه را بر تن کردند و این بیانگر وحدت و یکپارچگی است.
نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس تصریح کرد: انتظار می‌رود به جهت اهمیت موضوع اجازه دهیم دستور جلسه برای بررسی طرح تقویت جایگاه سپاه در مقابله با آمریکا تغییر یابد؛ همچنین امیدواریم نمایندگان در رابطه با موضوع مربوطه صحبت کنند تا به بررسی طرحی که تمامی نمایندگان امضا کردند، بپردازیم.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/84515/پیشنهاد-یک-نماینده-برای-تغییر-دستور-کار-مجلس
بستن   چاپ