اخبار محرمانه
فیلم/ لاریجانی: آقای ترامپ شما یک دولت دزد هستید / آقای ترامپ می‌دانیم چرا به این روز افتادی
سه شنبه 20 فروردين 1398 - 14:25:27
اخبار محرمانه - پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین: رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز با بیان این که سپاه بیشترین ضربه را به تروریسم خطرناک در منطقه زده، گفت: رفتار آمریکا که با وقاحت و پررویی سپاه پاسداران را جزو نیروهای تروریستی اعلام کرد نشانه عمق کینه ورزی، سفاهت و جهالت این رژیم است.
علی لاریجانی که همراه با جمعی دیگر از نمایندگان با لباس سپاه در صحن علنی حاضر شده بود، افزود: آقای ترامپ می‌دانیم چرا به این روز افتادی چرا که تصور می‌کردی با خروج از توافق هسته‌ای می‌توانی به ایران ضربه بزنی، اما موفق نشدی. تصور می‌کردی در سال گذشته می‌توانی فروش نفت ایران را به صفر برسانی، اما موفق نشدی. تصور می‌کردی ایران چهلمین سال انقلاب را نخواهد دید، اما دیدی که ملت با شکوه‌تر در پاسداشت انقلاب خویش حضور یافتند. تصور می‌کردی می‌توانی با کمک تروریست‌ها در شرق و غرب ایران، آشفتگی امنیتی ایجاد کنی و پول و سلاح به تروریست‌ها دادی و مستقیم یا نیابتی برای شما عمل کردند، اما موفق نشدی.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/84558/فیلم--لاریجانی--آقای-ترامپ-شما-یک-دولت-دزد-هستید----آقای-ترامپ-می‌دانیم-چرا-به-این-روز-افتادی
بستن   چاپ