اخبار محرمانه
برنامه مهم جلسه علنی عصر مجلس
سه شنبه 20 فروردين 1398 - 14:50:53
اخبار محرمانه - ایرنا / عضو هیات رییسه مجلس گفت: نمایندگان در جلسه علنی عصر امروز طرح مقابه با اقدام آمریکا را بررسی می کند.
«احمد امیرآبادی» پیش از پایان جلسه علنی روز سه شنبه مجلس اعلام کرد که طرح اقدام متقابل علیه اقدام خصمانه آمریکا عصر امروز در خانه ملت رسیدگی می شود.
به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، طرح سه فوریتی مجلس برای اقدام متقابل علیه اقدام خصمانه آمریکا از سوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیش از 200 امضا تهیه شده است.
همچنین فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس طرح دو فوریتی در محکومیت اقدامات خصمانه آمریکا علیه ایران تهیه کرده اند که قرار است این دو طرح با هم ادغام و بررسی شود.
مسعود پزشکیان نایب رییس اول مجلس نیز پیش از به صدا درآوردن زنگ پایان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی از نمایندگانی که امروز در واکنش به اقدام آمریکا در تروریست نامیدن سپاه، لباس های این نیرو را به تن کردند خواست که به جایگاه هیات رییسه بروند تا عکس برای ماندگار بگیرند.
در ادامه تمامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی با شعارهای مرگ بر آمریکا و الله اکبر و مشت های گره کرده به جایگاه هیات رییسه مجلس شورای اسلامی رفتند و عکاسان این لحظه را ثبت کردند.
نمایندگان خانم مجلس شورای اسلامی نیز به مانند آقایان که لباس های سپاه را به تن کرده بودند، امروز چفیه هایی به گردن داشتند.
مسعود پزشکیان نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی در ادامه خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت که مجلس عصر امروز جلسه علنی دارد و نمایندگان ساعت 14 در مجلس شورای اسلامی حضور یابند.
امیرآبادی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی هم گفت:مرخصی‌ها لغو شده و همه نمایندگان حضور داشته باشند چون قرار است طرح دو فوریتی برای اقدام مقابله با مثل به آمریکا در مجلس شورای اسلامی برگزار شود.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/84610/برنامه-مهم-جلسه-علنی-عصر-مجلس
بستن   چاپ