اخبار محرمانه
موتلفه: تروریست‌های چکمه پوش آمریکایی را همانند داعش می‌دانیم
سه شنبه 20 فروردين 1398 - 14:51:08
اخبار محرمانه - فارس / حزب موتلفه اسلامی ضمن حمایت از موضع شورایعالی امنیت ملی اعلام کرد: آمریکا باید تبعات چنین موضع خضمانه ای را بپذیرد و ما در کنار ملت ایران تصمیم دولت تجاوزگر و حامی تروریست آمریکا و اقدامات احمقانه ترامپ را به شدت محکوم می‌کنیم.
حزب موتلفه اسلامی در محکومیت اقدام جدید آمریکا بیانیه‌ای منتشر کرد. متن بیانیه به شرح زیر است:
«کاخ سفید در پی بی سابقه ترین موضع گیری خصومت آمیز خود علیه دولت و ملت ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست گروههای تروریستی اعلام کرد.
این اولین بار است که نیروهای نظامی یک دولت مشروع و قانونی را بدون هیچ دلیل و بهانه ای تروریست معرفی می کنند، این موضع ماجراجویانه تهدیدی برای صلح و امنیت در منطقه و جهان است که آمریکایی ها نیز از خسارت های آن در امان نخواهد ماند.
این اتفاق نشان از درستی و حقانیت شعار های ملت ایران علیه آمریکا و درستی راهی است که مردم ایران و منطقه طی چهل سال گذشته طی کرده اند. اعلام این موضع در شب میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار و نیز همزمان با مجاهدت های نیروهای مسلح کشور اعم از سپاه و ارتش و کمک رسانی به مردم در سیل اخیر شگفت انگیز است و آن را به فال نیک می گیریم.
طبیعی است اقدام متقابل در برابر این تصمیم حق ملت ایران است و بر همین اساس موضع شورای عالی امنیت ملی را در اعلام بخشی از ازتش آمریکا به عنوان یک گروه تروریستی را در اولین گام قابل تقدیر می دانیم.
دولت و رئیس جمهور ما با اعلام حمایت صریح از این موضوع جلوه هایی از همبستگی ملی را به نمایش گذاشته و خواهند گذاشت. بدیهی است سپاه و ارتش و دیگر نیروهای انتظامی و اطلاعاتی و سربازان گمنام امام زمام(عج) و فرزندان شجاع ملت ایران و دیگر ملت‌های منطقه در هنگام بروز هرگونه شواهدی از آشکار شدن نیت پلید دشمن، با راهبرد آتش به اختیار هرجا تروریست‌های چکمه پوش آمریکایی را دیدند رفتاری همانند برخورد با داعش و دیگر گروه های تروریستی را با آنان داشته باشند.
حزب موتلفه اسلامی ضمن حمایت از موضع شورایعالی امنیت ملی اعلام می دارد آمریکا باید تبعات چنین موضع خضمانه ای را بپذیرد. ما در کنار ملت ایران تصمیم دولت تجاوزگر و حامی تروریست آمریکا و اقدامات احمقانه ترامپ را به شدت محکوم می کنیم.
همچنین حزب موتلفه اسلامی حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان پاسداران حریم انقلاب اسلامی و حرم فرهنگ اهل بیت علیهم السلام و نیز کرامت انسانی در جهان در مقابل استبداد جهانی اعلام می دارد و در این موضع تا پای جان ایستاده است.»

http://www.SecretNews.ir/fa/News/84611/موتلفه--تروریست‌های-چکمه-پوش-آمریکایی-را-همانند-داعش-می‌دانیم
بستن   چاپ