اخبار محرمانه
حمله به پایگاه نظامی رژیم‌صهیونیستی
سه شنبه 20 فروردين 1398 - 15:09:29
اخبار محرمانه - ایرنا / به دنبال برگزاری انتخابات پارلمانی در اراضی اشغالی فلسطین، امروز (سه‌شنبه) مقر نظامی نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری مورد حمله قرار گرفت.
به گزارش روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل»، یکی از پایگاه‌های مرزی نیروی‌های نظامی رژیم اشغالگر در کرانه باختری در نزدیکی روستای «یاباد» امروز توسط برخی از افراد ناشناس هدف تیراندازی قرار گرفت.
بر اساس بیانیه نیروهای رژیم صهیونیستی، این حمله تلفات جانی نداشته و نیروهای امنیتی در حال جستجو برای شناسایی عاملان این حمله هستند.
حمله به مقر پایگاه نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی قبل از بسته شدن گذرگاه مرزی به سمت سرزمینهای اشغالی صورت گرفته است.
تیراندازی در حالی انجام شد که از ساعتی پیش انتخابات «کنست» (مجلس رژیم صهیونیستی) آغاز شده و بنابر گفته مقام‌های این رژیم نیروهای امنیتی و پلیس در آماده‌باش کامل قرار دارند.
صهیونیست‌ها برای اینکه امنیت انتخابات را در سرزمین‌های اشغالی برقرار کنند، از 17 هزار پلیس شامل گارد مرزی، نیروهای امنیتی و داوطلب استفاده کرده است که در بیش از 10 هزار مرکز رأی‌گیری مستقر شده‌اند.
اهالی سرزمین‌های اشغالی امروز 9 آوریل (20 فروردین) پای صندوق‌های رأی می‌روند تا در انتخاباتی زودهنگام، 120 نماینده کنست رژیم صهیونیستی را انتخاب کنند. آنچه انتخابات کنست را حائز اهمیت کرده، نقش آن در تعیین نخست ‌وزیر آینده این رژیم است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/84648/حمله-به-پایگاه-نظامی-رژیم‌صهیونیستی
بستن   چاپ