اخبار محرمانه
شکستی دیگر برای تروریست‌های النصره
سه شنبه 20 فروردين 1398 - 15:09:49
اخبار محرمانه - فارس / چند عنصر از گروه تروریستی جبهه النصره با بستن کمربندهای انفجاری به مواضع ارتش سوریه در شمال استان حماه حمله کردند اما حملات آنان دفع و همه مهاجمان کشته شدند.
یک منبع نظامی به خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گفت که حدود ساعت سه بامداد امروز یک گروه تروریستی مسلح، لباس مبدل کشاورزان منطقه را به تن کرده بودند.
به گفته این منبع، تروریست‌ها با بستن کمربند انفجاری یکی از مواضع ارتش سوریه به سمت «طیبه الامام» در شمال حماه را هدف قرار دادند.
منبع مذکور تأکید کرد که نگهبانان مقر ارتش سوریه فورا به نقشه تروریستها پی بردند و به سمت آنان تیراندازی کردند.
به گزارش سانا، بدین ترتیب نقشه حمله تروریستها ناکام ماند؛ هر چند که برخی از آنان همزمان با تیراندازی نیروهای سوری کمربند انفجاری خود را منفجر کردند.
این منبع در پایان اعلام کرد که در پی این درگیریها، سه نفر از نیروهای ارتش سوریه کشته و عناصر تروریستی نیز کاملا از پای درآمدند.
نیروهای ارتش سوریه شنبه هفته جاری مواضع عناصر النصره را در «الجنابره و کفرزیتا» در شمال حماه هدف قرار دادند.
توپخانه ارتش سوریه نیز در منطقه «سهل الغاب» به ویژه محورهای «بیت الراس، الشریعه، الحویجه و الحویز» مواضع النصره را بمباران کردند که چند عنصر این گروه از پای درآمد.
این منطقه جزء توافق «سوچی» و در ضمن منطقه «عاری از سلاح» است که بر اساس توافق بین ترکیه و روسیه قرار بود، تروریستها از آن خارج شوند و آنکارا ضامن خروج تروریست‌ها بود، ولی این اتفاق تا کنون رخ نداده است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/84651/شکستی-دیگر-برای-تروریست‌های-النصره
بستن   چاپ