اخبار محرمانه
معجزه‌ای که در برای فوتبالیست اماراتی روی داد +عکس
سه شنبه 20 فروردين 1398 - 16:52:16
اخبار محرمانه - در جریان دیدار تیم‌های الجزیره و الامارات، احمد ربیع برخورد بسیار وحشتناکی با پایه‌ی نورافکن کنار زمین داشت و خیلی‌ها تصور کردند که او جان باخته است.
به گزارش مشرق ، صبح امروز تیم‌های پایه الجزیره و الامارات به مصاف یکدیگر رفتند و در جریان این مسابقه اتفاقی تلخ برای مهاجم تیم الجزیره رخ داد. احمد ربیع مهاجم 24 ساله تیم الجزیره در جدال برای تصاحب توپ در کنار خط طولی زمین، با یک تنه از سوی بازیکن حریف مواجه شد و به پایه‌ی نورافکن کنار زمین برخورد کرد.
برخورد او به حدی شدید بود که حاضران در استادیوم، منتظر یک فاجعه بودند اما بازیکن تیم حریف با امیدواری ربیع را روی زمین دراز کرد تا تیم پزشکی به سراغش بیایند. این در حالی رقم خورد که همه از این اتفاق شوکه بودند اما حضور به موقع تیم پزشکی و انتقال بازیکن جوان الجزیره به بیمارستان بزرگ شهر دبی، از یک فاجعه بزرگ جلوگیری کرد.
در شرایطی که خیلی‌ها تصور می‌کردند ربیع جان باخته است، پزشکان بیمارستان موفق به کنترل و تثبیت شرایط وی شدند. رسانه‌های اماراتی خبر دادند که مهم‌ترین آسیب به چشم این بازیکن زده شده بود اما «زنده ماندن» احمد ربیع سبب شد تا تمام خطرات احتمالی، فراموش شوند.

دقایقی نیز پدر او در گفتگویی که انجام داد تصریح کرد: خدا و پزشکان، پسرم را به من برگرداندند. در ابتدا تلاش بر این بود که وضعیتش تثبیت و کنترل شود که خداراشکر حاصل شد. حالا در تلاش هستیم تا با انجام آزمایش‌های مختلف، دیگر شرایط را بسنجیم.
وی افزود: ایمنی چشم‌های احمد بسیار مهم است اما آسیب وحشتناکی در اثر برخورد، وارد شده است.
هم اکنون او تحت کنترل مراقبت‌های شدید است و همه امیدوارند مرحله خطرناک هرچه زودتر تمام شود و او به بخش عادی بیمارستان انتقال یابد.

دقایقی قبل رسانه‌های اماراتی ویدیویی کوتاه منتشر کردند که احمد ربیع در آن به صحبت می‌پرداخت. همین ویدیو موجی از امیدواری را ایجاد کرد و البته نشان داد که آسیبی به وضعیت تکلم این بازیکن وارد نشده است.
فیلم برخورد بازیکن اماراتی با تیر روشنایی کنار زمین فوتبال را اینجا ببینید

http://www.SecretNews.ir/fa/News/84671/معجزه‌ای-که-در-برای-فوتبالیست-اماراتی-روی-داد--عکس
بستن   چاپ