اخبار محرمانه
چهره ها/ «آرش ظلی‌پور» خداحافظی کرد
سه شنبه 20 فروردين 1398 - 19:47:34
اخبار محرمانه - آخرین خبر / آرش ظلی‌پور با انتشار این عکس نوشت: همه آدمها یه وقت هایى توو زندگیشون نیاز به تغییر دارن.. نیاز به روزهایى که دور از هیاهو و شلوغى هاى همیشگى برن توو غار تنهایى شون و فکر کنن.. فکر کنن که چطور مى تونن بقیه زندگیشون آدم بهترى باشن، بیشتر باد بگیرن، بخونن و حداقل براى " آدم بهتر بودن " تلاش کنن..
تصمیم گرفتم یه مدت زمانى - نمى دونم کوتاه یا بلند - از فضاى مجازى دور باشم و تمرکزمُ بیشتر روى دنیاى واقعى اطرافم بذارم.. امیدوارم وقتى دوباره برگشتم با دست پر باشه و حرف جدیدى براى گفتن داشته باشم.. دلم یه کم براى روزایى که بدون این گوشى ها و فضاى مجازى زندگى مى کردیم تنگ شده...روزایى که زندگى واقعى تر و حقیقى تر بود و فرصت فکر کردن و اندیشیزن بیشتر بود..
مى دونم ممکنه خیلى ها قضاوت هاى عجیب و غریب بکنن این تصمیمُ به هزار و یک چیز نسبت بدن اما یکى از دلایل این فاصله گرفتن همین " قضاوت هاى عجیب و غریبِ که البته هر روز هم داره به تعدادشون اضافه میشه!
بهرحال این آخرین پست من در فضاى مجازى و اینستاگرامِ و تا اطلاع ثانوى که نمى دونم کِى باشه من هیچ صفحه اى در اینستاگرام نخواهم داشت..
از همه شما دوستاى عزیزم که کنارم بودین و هستین ممنونم و بدونین با انرژى هاى خوبتون سعى مى کنم با انگیزه تر و متفاوت تر برگردم...
از فن پیج هاى خوبم هم ممنونم که همیشه منو حمایت کردن ...
دوووستووون دارررم .. دعام کنین و انرژى هاى خوبتونُ برام بفرستین...
یا على
بیستم فروردین سال یک هزار و سیصد و نود و هشت ...
با احترام - آرش ظلى پور

http://www.SecretNews.ir/fa/News/84768/چهره-ها--«آرش-ظلی‌پور»-خداحافظی-کرد
بستن   چاپ