اخبار محرمانه
گل‌های استثنایی 3 امتیازی نشدند؛
پاختاکور 2- السد 2؛ بهترین نتیجه برای پرسپولیس
سه شنبه 20 فروردين 1398 - 21:38:28
اخبار محرمانه - پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین: پاختاکور ازبکستان که برخلاف پیش‌بینی‌ها در دو دیدار اخیر آسیایی هیچ شکستی نداشته و یک تساوی و یک پیروزی کسب کرده بود، از ساعت 18:30 امشب در استادیوم مرکزی تاشکند میزبان تیم 3 امتیازی السد قطر بود.
السدی‌ها که سه شب قبل به قهرمانی در لیگ ستارگان قطر رسیدند، بازی امشب را هجومی آغاز کردند و در دقیقه 6 روی نفوذ تند و تیز بغداد بونجاح از جناح راست زمین، پاس در عرض او و شوت استثنایی ژاوی به کنج دروازه پاختاکور به گل اول رسیدند.
اما پاختاکور هم خیلی زود با یک سوپرگل به بازی بازگشت و در دقیقه 9 روی یک رفت و برگشت به پشت محوطه جریمه و با شوت استثنایی و روی پای علی‌جانوف به گوشه دروازه السد گل تساوی را زدند تا ورزشگاه تاشکند غرق در شادی شود.
روند گلزنی‌های این دو تیم در نیمه اول همچنان ادامه داشت و السد که در دقیقه 16 صاحب یک ضربه آزاد شده بود، باز هم روی شوت فنی و مهار نشدنی ژاوی از فاصله‌ای حدودا 30 متری گل دوم را ثبت کردند تا مجددا از پاختاکور پیش بیافتند.
در حالی که نیمه اول با برتری السد رو به پایان بود، حملات پاختاکور نتیجه‌بخش شد، دراگان کران صربستانی که در دو حضور 90 دقیقه‌ای خود در مسابقات اخیر آسیایی برابر پرسپولیس و الاهلی عربستان نتوانسته بود گلزنی کند، در دقیقه 41 گل دوم نماینده ازبکستان را به ثمر رساند تا السد نتواند با برتری به رختکن برود.
در نیمه دوم تلاش دو تیم و تغییرات هجومی‌ای که در ترکیب‌های خود داشتند، حاصلی به همراه نداشت تا پاختاکور ازبکستان و السد قطر با تساوی 2 بر 2 به کارشان پایان دهند و به ترتیب با 5 و 4 امتیاز در رده‌های اول و دوم گروه D لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرند؛ در این گروه الاهلی عربستان 3 امتیازی و پرسپولیس یک امتیازی هستند.
پرسپولیس که در حال حاضر به مصاف الاهلی عربستان رفته، در صورت پیروزی مقابل حریف خود در امتیاز 4 با السد قطر برابر می‌شود و به دلیل شکست در دیدار رو در رو در رده سوم جدول این گروه می‌ایستد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/84812/پاختاکور-2--السد-2؛-بهترین-نتیجه-برای-پرسپولیس
بستن   چاپ