اخبار محرمانه
فراکسیون زنان مجلس: سپاه برخواسته از متن مردم است
سه شنبه 20 فروردين 1398 - 21:57:43
اخبار محرمانه - ایرنا / رییس فراکسیون زنان مجلس گفت: سپاه برخواسته از متن مردم است و امروز نمایندگان مجلس برای همدلی با سپاه و با پوشیدن لباس سبز که میراث شهدای جنگ تحمیلی است با این نهاد هم صدا و هماهنگ شدند.
فریده اولاد قباد در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس در واکنش به اقدام آمریکا در تروریست نامیدن سپاه گفت: از طرف زنان مجلس، اقدام رییس جمهور آمریکا و صحبت های وی در رابطه با این که سازمان سپاه که از نیروهای رسمی کشور است را به عنوان تروریست معرفی کرده را محکوم می کنیم.
وی افزود: این اقدام را در عرصه بین المللی متعارض با همه قواعد و حقوق بین المللی می دانیم، همه مردم می دانند پاسداران در هشت سال دفاع مقدس با حداقل امکانات در برابر دشمن در کنار مردم جنگیدند و یک وجب از خاک کشور را از دست ندادند.
وی ادامه داد: سپاه برخواسته از متن مردم است، امروز نمایندگان مجلس برای همدلی با سپاه و با پوشیدن لباس سبز که میراث شهدای جنگ تحمیلی همصدا و هماهنگ شدند، در جنگ تحمیلی هشت ساله ما همدل و صادق بودیم اکنون نیز در برابر این تحریم ها همدل هستیم ما کشور آمریکا را فرماندهی تروریسم و حامی داعش و گروه های تکفیری می دانیم.
وی تصریح کرد: رسالت سپاه پاسداران حراست از نظام جمهوری اسلامی ایران و حفاظت از مرزهای دریایی، زمینی و هوایی کشور است، در قانون اساسی وظایف آن مشخص شده است فراکسیون زنان با تاسی از حضرت زهرا و حضرت زینب این اقدام را محکوم می کند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/84836/فراکسیون-زنان-مجلس--سپاه-برخواسته-از-متن-مردم-است
بستن   چاپ