اخبار محرمانه
بیانیه حزب مردمی اصلاحات درباره اقدام اخیر آمریکا
سه شنبه 20 فروردين 1398 - 21:58:01
اخبار محرمانه - فارس / حزب مردمی اصلاحات در خصوص اقدام خصمانه آمریکا و دونالد ترامپ در خصوص قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی بیانیه‌ای را صادر کرد.
حزب مردمی اصلاحات در خصوص اقدام خصمانه آمریکا و دونالد ترامپ در خصوص قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی بیانیه‌ای را صادر کرد.
در این بیانیه آمده است: یک بار دیگر دستان ناپاک و خون آلود جنایت کاران واقعی زمانه از پشت چهره های به ظاهر بشر دوست آشکار شد.
این بیانیه می‌افزاید:‌آنان که بارها و بارها در زیرپا نهادن اصول مدنی، اساسی و قانونی جهانی بی پروا و پیشگام بوده اند؛ بار دیگر در راستای اقدامات خصمانه گذشته خود و خوش رقصی های احمقانه برای صهیونیسم جهانی که منشا و مبدا تروریسم و جنایت علیه بشریت می باشند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را برخلاف تمامی اصول نظامی و دیپلماتیک جهانی در لیست خود خوانده تروریستی قرار دادند بی آنکه بدانند که سپاه فرزند ملت و ملت پشتیبان سپاه می باشد.
حزب مردمی اصلاحات در بیانیه خود آورده است: حال ما نیز در مجموعه حزب مردمی اصلاحات که قطره ای در دریای بزرگ ملت ایران است تاکید می کنیم بدخواهان گمان مبرند که ملت شریف ایران از حربه های آنها می ترسند بلکه محکم تر و استوار تر از دیروز در برابر دشمنان قسم خورده این آب و خاک در کنار هم ایستادگی می کنند.
در این بیانیه می‌خوانیم: اینک زمان آن رسیده است که محکم تر از قبل ، دست در دست یکدیگر ، بیش از پیش به سرزمینمان و وحدت ملی آن که رمز اصلی پیروزی و تعالی انقلاب اسلامی بوده است بیاندیشیم و وفادار بمانیم.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/84838/بیانیه-حزب-مردمی-اصلاحات-درباره-اقدام-اخیر-آمریکا
بستن   چاپ