اخبار محرمانه
کشته شدن نامزد انتخاباتی هند بر اثر انفجار بمب
سه شنبه 20 فروردين 1398 - 22:20:13
اخبار محرمانه - باشگاه خبرنگاران / براثر انفجار بمب در مسیر یک کاروان سیاسی در هند، یک نامزد انتخاباتی این کشور و 4 نفر دیگر کشته شدند.
به گزارش تایمز آو ایندیا، روز سه شنبه براثر انفجار مهیب بمب کنار جاده‌ای در مسیر یک کاروان سیاسی در ایالت چتیزگر هند، یک نامزد انتخاباتی این کشور و 4 نفر دیگر کشته شدند.
«بهیما مانداوی» قانونگذار محلی از حزب حاکم بهارتیا جانتا پارتی (بی جی پی)، راننده وی و سه تن از محافظان شخصی‌اش در این انفجار جان خود را از دست دادند.
پلیس شورشیان «مائوئیست» را مسئول حمله به این کاروان سیاسی دانست. این حمله دور روز پیش از آغاز انتخابات سراسری در هند و در 30 کیلومتری رایپور، مرکز ایالت چتیزگر، صورت گرفت.
بر اساس این گزارش پس از انفجار مهیب بمب کنار جاده ای، خودروی دیگری نیز هدف تیراندازی سنگین شورشیان مائوئیست که در جنگل اطراف پنهان شده بودند، قرار گرفت.
نیرو‌های هندی در این ایالت به طور مرتب هدف حملات شبه نظامیان مائوئیست قرار می‌گیرند. هفته گذشته نیز 4 سرباز هندی در شبیخون این شورشیان کشته شدند. اما حمله اخیر آنهم دو روز پیش از برگزاری انتخابات سراسری در هند، به منزله پیام هشداری برای مقامات هندی بود که قرار است بزرگترین انتخابات تاریخ این کشور را ترتیب دهند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/84862/کشته-شدن-نامزد-انتخاباتی-هند-بر-اثر-انفجار-بمب
بستن   چاپ