اخبار محرمانه
انتقاد نقوی حسینی از افزایش شدید اجاره مسکن
سه شنبه 20 فروردين 1398 - 22:30:36
اخبار محرمانه - مشرق / نماینده مردم ورامین در مجلس با انتقاد از افزایش شدید اجاره مسکن از وزیر راه و شهرسازی درخواست کرد در این زمینه چاره اندیشی کند.
سید حسین نقوی حسینی در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، گفت: در وهله اول لازم است رفتار خصمانه و وقیحانه دولت آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران مردمی را محکوم کنم و همه نمایندگان مجلس امروز نشان دادند که پاسدار هستند.
وی ادامه داد: از وزیر آموزش و پرورش تقاضا دارم برای یک بار هم شده مطالبات فرهنگیان پرداخت شود.
نماینده مردم ورامین در مجلس متذکر شد: وزیر آموزش و پرورش تاکنون چندین بار وعده پرداخت مطالبات فرهنگیان را داده است و یک بار هم نوبخت اعلام کرد که مطالبات آنان پرداخت می‌شود اما حدود 9 ماه است که فرهنگیان منتظر مطالبات خود هستند.
نقوی حسینی اظهار داشت: متأسفانه حقوق و مزایای بازنشستگان تأمین اجتماعی بسیار کم است و کفاف هزینه‌های آنان را نمی‌دهد که لازم است حقوق آنان تعیین تکلیف شود تا بازنشستگان تأمین اجتماعی از پس مخارج بالای خود برآیند.
نماینده مردم ورامین در مجلس خاطرنشان کرد: متأسفانه اجاره مسکن بسیار بالاست و مردم در اجاره مسکن با مشکل روبرو هستند که لازم است وزیر راه و شهرسازی برای تأمین مسکن محرومان فکری اساسی کند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/84874/انتقاد-نقوی-حسینی-از-افزایش-شدید-اجاره-مسکن
بستن   چاپ