اخبار محرمانه
اسکورت اتوبوس پرسپولیس توسط پلیس دبی
سه شنبه 20 فروردين 1398 - 23:48:56
اخبار محرمانه - اتوبوس تیم فوتبال پرسپولیس ایران با اسکورت پلیس دبی وارد ورزشگاه الوصل شد که هواداران ایرانی به استقبال بازیکنان این تیم آمدند.
به گزارش مشرق ، دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و الاهلی عربستان از ساعت 20 امشب (سه‌شنبه) در ورزشگاه اختصاصی باشگاه الوصل امارات (زعبیل) برگزار می‌شود. اتوبوس تیم پرسپولیس ساعت 18:30 به ورزشگاه رسید که با استقبال هواداران نیز روبه‌رو شد.
* حدود 100 هوادار در ورزشگاه به استقبال اتوبوس تیم آمدند. پیش از عزیمت بازیکنان به سمت ورزشگاه نیز، تعدادی از هواداران مقابل هتل با بازیکنان عکس یادگاری گرفتند.

* پلیس امارات از هتل تا ورزشگاه اتوبوس تیم را اسکورت کرد. بازیکنان پس از پیاده شدن مستقیم راهی رختکن شدند.
* سروش رفیعی هنگامی که قصد پیاده شدن از اتوبوس را داشت، ناراحت به نظر می‌رسید. ظاهراً او به دلیل عدم حضور در ترکیب اصلی ناراحت بوده است.
* بین هواداران بازیکنانی چون علیرضا بیرانوند و سیدجلال حسینی محبوب‌تر بودند. البته سروش رفیعی و شجاع خلیل‌زاده برخورد گرم‌تری نسبت به سایر بازیکنان با هواداران داشتند.

* ترکیب تیم پرسپولیس برای دیدار با الاهلی پیش از اطلاع‌رسانی رسمی باشگاه در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شد که مسئولان تیم پرسپولیس پس از ورود به ورزشگاه تعجب خود را از این اتفاق اعلام کردند. ترکیب پرسپولیس درست پس از برگزاری جلسه فنی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود.
* استقبال خوبی از بازی صورت نگرفته و نمایندگان اسپانسر باشگاه بلیت‌فروشی را انجام می‌دهد که با عدم استقبال مواجه شده‌اند. مسئولان باشگاه پرسپولیس در حالی که فروش چهار هزار بلیت را پیش‌بینی کرده بودند، انتظار دارند حداقل نیمی از این جمعیت در ورزشگاه حاضر باشند و به حمایت از پرسپولیس بپردازند.


http://www.SecretNews.ir/fa/News/84885/اسکورت-اتوبوس-پرسپولیس-توسط-پلیس-دبی
بستن   چاپ