اخبار محرمانه
گردان های القسام: با اسرای اسرائیلی مقابله به مثل می کنیم
چهارشنبه 21 فروردين 1398 - 00:19:26
اخبار محرمانه - ایرنا / سخنگوی گردان های القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) روزسه شنبه در واکنش به اقدامات سرکوب گرانه رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی گفت: با توجه به این اقدام رفتار مشابهی با اسرای دشمن خواهیم داشت.
به گزارش پایگاه خبری معا فلسطین، ابوعبیده سخنگوی گردانهای القسام افزود: با توجه به برخوردهای شدید و خصمانه اشغالگران علیه اسرای فلسطینی، رفتاری مشابه با اسرای دشمن خواهیم داشت.
وی تاکید کرد: رفتاری که مقاومت با «گلعاد شالیط» سرباز اسرائیلی داشت و دشمن نیز آن را به خوبی می داند، با اسرای دیگری که نزد القسام هستند تکرار نخواهد شد.
سخنگوی القسام خطاب به اسرای فلسطینی گفت: به آنها می گوییم که ما در عمل و نه با گفتار در کنار شما هستیم و مساله شما اولویت نخست ما است.
از یکشنبه گذشته صدها نفر از اسرای فلسطینی در زندانهای رژیم صهیونیستی در واکنش به اقدامات سرکوبگرانه این رژیم و به نتیجه نرسیدن گفت ‌وگوهای آنها با مسئولان زندانها، مقابله خود با آنها را موسوم به «کرامت دوم» آغاز و اعتصاب غذا کردند.
جنبش اسرا در زندانهای رژیم صهیونیستی اعلام کرد که با توجه به اینکه جلسات گفت‌وگوی اسرای فلسطینی با مسئولان زندانهای رژیم اشغالگر برای تحقق خواسته‌های اسرا و حفظ کرامت و حقوق آنها بی‌نتیجه بود، این اعتصاب غذا آغاز شد.
این جنبش ضمن دعوت از گروه‌های مقاومت برای حمایت از اسرای فلسطینی و همبستگی با آنها، از رسانه‌ها نیز خواست تا از اسرای فلسطینی با انتقال اطلاعات حمایت کنند.
در همین حال روز سه شنبه شماری از مردم فلسطین در رام الله در حمایت از اعتصاب غذای اسرای فلسطینی تظاهرات برگزار کردند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/84907/گردان-های-القسام--با-اسرای-اسرائیلی-مقابله-به-مثل-می-کنیم
بستن   چاپ