اخبار محرمانه
ترامپ برای خاموش کردن آتش کلیسای نتردام راهکار داد
سه شنبه 27 فروردين 1398 - 18:51:31
اخبار محرمانه - باشگاه خبرنگاران / بعد از اینکه رئیس‌جمهور آمریکا در توئیتی گفت که باید آتش‌سوزی کلیسای نوتردام را از بالا (مثلا با هلی کوپتر آب‌پاش) خاموش می‌کردند پاسخ‌های جالبی دریافت کرده و برخی وی را مورد تمسخر قرار دادند.
یک نفر با تمسخر جواب داده: «می‌شود لطفا به ما یاد بدهید چطور باید آتش را خاموش کنیم؟ ما فرانسوی‌ها هیچ دانشی نداریم و الان مشغول فوت کردن آن هستیم اما بی‌فایده است! لطفا به ما کمک کن ای رهبر قدرتمند جهان!»
یک کاربر دیگر هم در پاسخ به کاربر قبلی نوشته است: «ببخشید. الان او (ترامپ) را به رختخواب بر میگردانیم تا بخوابد!»
چند کارشناس آتش‌نشانی هم زیر پست ترامپ نوشته‌اند آب‌پاشی از بالا به سرعت موجب تخریب کل کلیسا می‌شد.
امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه آتش‌سوزی در کلیسای 900 ساله نوتردام را یک تراژدی وحشتناک توصیف کرد و گفت: به لطف تلاش‌های صورت‌گرفته، بنای اصلی ساختمان فرو نریخت.
او کلیسای نوتردام را قلب پاریس خواند و با بیان اینکه از وقوع بدترین اتفاق یعنی ریزش تمام ساختمان و سرایت آتش به ستون‌های اصلی کلیسا جلوگیری شده، گفت فرانسه از روز سه‌شنبه پویشی را برای جمع‌آوری کمک‌های بین‌المللی آغاز می‌کند تا کلیسا را بازسازی کند.
سخنگوی اداره آتش نشانی پاریس گفت یک آتش‌سوزی بعدازظهر روز دوشنبه در کلیسای نوتردام در مرکز پاریس رخ داد. شهردار پاریس این آتش‌سوزی را «بسیار مهیب» توصیف کرد و گفت آثار هنری فراوانی در زمان آتش‌سوزی در داخل کلیسای نوتردام بود.آتش‌سوزی مهیب باعث فروریختن برج ناقوس این کلیسای متعلق به قرون وسطی شد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/85257/ترامپ-برای-خاموش-کردن-آتش-کلیسای-نتردام-راهکار-داد
بستن   چاپ