اخبار محرمانه
ضبط صحبت‌های رییس جمهوری آمریکا دوباره خبرساز شد
سه شنبه 23 مرداد 1397 - 2:22:24 PM
بی بی سی
اخبار محرمانه-یکی از مشاوران سابق دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا نوار ضبط شده‌ای را منتشر کرده است که مکالمه او و رییس جمهوری را در پی اخراج این کارمند کاخ سفید هویدا می‌کند.

در این نوار ضبط شده که در شبکه تلویزیونی ان‌بی‌سی پخش شده است فردی با صدایی که ظاهرا به رییس جمهوری آمریکا تعلق دارد از اخراج اوماروسا نیومن یک روز پیش از این مکالمه تلفنی ابراز شگفتی می‌کند.

در این نوار شنیده می‌شود: "هیچ کس به من خبر نداده بود."

خانم نیومن به زودی کتاب خاطرات خود را منتشر می‌کند و کاخ سفید او را یک کارمند سابق ناراضی می‌خواند.

آقای ترامپ روز دوشنبه در حساب توییتری خود نوشت مشاور سابقش تنها پس از اخراج از کاخ سفید انتقاد از رییس جمهوری را شروع کرده است.

آقای ترامپ در عین حال ادعا کرده در آن زمان از جان کلی، رییس دفتر خود، خواسته که راه‌حلی برای جلوگیری از اخراج خانم نیومن پیدا کند.

رودی جولیانی‌، وکیل آقای ترامپ به خبرنگاران گفته است احتمال دارد خانم نیومن با انتشار صخبت‌های خصوصی خود با رییس جمهوری آمریکا قانون‌شکنی کرده باشد.

خانم نیومن از مدت‌ها پیش از ریاست جمهوری آقای ترامپ و از زمان شرکت در یک شوی تلویزونی با دونالد ترامپ آشنا شده بود.‌

اخراج خانم نیومن در 13 دسامبر در پی گزارش‌هایی در رسانه‌های آمریکا منتشر شد که از نارضایتی همکاران او در کاخ سفید خبر می‌دادند.

در نوار ضبط شده دیگری که خانم نیومن منتشر کرده صدای مردی که گفته می‌شود جان کلی رییس دفتر کاخ سفید است شنیده می‌شود که می‌گوید مسائل اخلاقی زیادی از جمله استفاده خانم نیومن از خودروهای دولتی وجود دارد.

رییس جمهوری آمریکا در حساب توییتری خود نوشته خانم نیومن توافقی را در خودداری از افشای مسائل کاخ سفید امضا کرده است.

روزنامه نیویورک تایمز گزارش داده است در ماه آوریل سال گذشته کارکنان ارشد کاخ سفید توافقنامه‌های مشابهی را امضا کردند اما به گزارش این روزنامه هیچ مجازاتی برای تخطی از این توافق در آن‌ها تعیین نشده است.

.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/8566/ضبط-صحبت‌های-رییس-جمهوری-آمریکا-دوباره-خبرساز-شد
بستن   چاپ