اخبار محرمانه
ورود دومین کشتی لاینر کانتینری به بزرگترین بندر اقیانوسی کشور
چهارشنبه 28 فروردين 1398 - 21:12:12
اخبار محرمانه - فارس / مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: دومین کشتی لاینر کانتینری در مدت کمتر از یک ماه به بزرگترین بندر اقیانوسی کشور وارد شد.
بهروز آقایی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در چابهار اظهار کرد: دومین کشتی لاینر کانتینری از ابتدای سال جاری صبح امروز از مبدا بنادر هندوستان وارد بندر چابهار شد که عملیات تخلیه و بارگیری آن در حال انجام است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: راه اندازی این خط لاینر تأثیر بسزایی در کاهش زمان و هزینه های وارده برقیمت نهائی کالا می‌شود که زمینه حمل کالاهای تجار کشورهای هندوستان، افغانستان، آسیای میانه و کشورهای CIS را فراهم نموده و لذا تجار و صاحبان کالا می توانند از این شرایط استفاده مطلوب به عمل آورند.
آقایی گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی ممتاز، تخفیفات و مشوق های تعرفه ای و غیر تعرفه ای تخصیص یافته به بندر چابهار، امروز شاهد حضور چندین کشتی بصورت همزمان در این بندر استراتژیک هستیم.
وی افزود: کاهش زمان انتظار کشتی‌ها برای پهلودهی و همچنین زمان سرویس دهی عملیاتی با استفاده از تجهیزات مدرن تخلیه و بارگیری، ارائه خدمات به موقع و ایمن، ارتقاء قابل ملاحظه نرم‌های عملیاتی تخلیه کالا از جمله دلایل کسب عنوان چهارمین بندر کانتینری کشور در سال 97 بوده است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/85888/ورود-دومین-کشتی-لاینر-کانتینری-به-بزرگترین-بندر-اقیانوسی-کشور
بستن   چاپ