اخبار محرمانه
روحانی، ضرغامی و رحیم‌پورازغدی را دعوت نکرد!
پنجشنبه 29 فروردين 1398 - 21:15:25
اخبار محرمانه - آخرین خبر / شواهد موجود نشان می دهد که «ضرغامی» و «رحیم پور ازغدی» دو عضو شورای انقلاب فرهنگی پیرامون اختلافات قبلی با رئیس جمهور به جلسه امشب این شورا دعوت نشدند.
به گزارش آخرین خبر، عزت الله ضرغامی که در یکی از جلسات شورای انقلاب فرهنگی درگیری لفظی شدیدی با روحانی پیدا کرده بود امروز در توئیتی نوشت: ممانعت غیرقانونی رئیس جمهور از حضور من در جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی وفضای مجازی در برابر ده‌ها اقدام غیرقانونی مهمتر ایشان در سطح ملی خیلی مهم نیست. فیلترینگنوظهور رئیس جمهور راه به جایی نخواهد برد و من مأموریت ابلاغی رهبر معظم در این دو حوزه را مصمم تر از گذشته ادامه خواهم داد.
همچنین فارس نیز طی تماسی که با دفتر رحیم‌پور ازغدی دیگر عضو شورای انقلاب فرهنگی مدعی شد که وی به جلسه امشب این شورا دعوت نشده است.
عضو دفتر رحیم‌پور ازغدی هم با تایید این موضوع، هر گونه توصیه‌ای از سوی رهبر معظم انقلاب یا دفتر ایشان برای خودداری از شرکت در نشست‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی را تکذیب کرد و گفت: پیش‌تر نیز شنیده بودیم که آقای رئیس جمهور گفته‌اند «در صورت شرکت آقایان ضرغامی و رحیم‌پور ازغدی، من در جلسات شورا حضور نخواهم یافت».
چنی پیش خبری در رسانه ها منتشر شد که در یکی از جلسات شورای انقلاب فرهنگی ضرغامی به برخی سخنان روحانی اعتراض کرده بود و خطاب به وی گفته این حرف ها چی بود که شما درباره حجاب و فضای مجازی و فیلترینگ در وزارت ارتباطات گفتید؛ بعضی از این سخنان غیر واقعی و برخی دیگر معارض ارزش های اسلامی و انقلابی است؟
انتقاد ضرغامی، به روحانی برخورده و با خشم و عصبانیت گفته؛ من نباید به شما پاسخ بدهم، پاشو برو بیرون! ضرغامی هم پاسخ داده که شما نمی توانید اعضای شورا را بیرون کنید.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/86291/روحانی،-ضرغامی-و-رحیم‌پورازغدی-را-دعوت-نکرد!
بستن   چاپ