اخبار محرمانه
هافبک استقلال نگرانی شفر را بیشتر کرد
شنبه 31 فروردين 1398 - 17:44:10
اخبار محرمانه - هافبک میانی آبی پوشان امروز با این تیم تمرین نکرد تا باعث افزایش نگرانی سرمربی این تیم قبل از دیدار با الهلال شود.
به گزارش مشرق ، آخرین جلسه تمرینی آبی پوشان قبل از سفر به امارات پیش از ظهر امروز در زمین تهرانسر و با حضور اصحاب رسانه و هواداران برگزار شد تا استقلالی‌ها پس از این تمرین آماده سفر به امارات شوند.
حضور وریا غفوری و طارق همام دو مصدوم سابق این تیم در تمرینات گروهی و آمادگی آنها برای حضور در دیدار مقابل الهلال خبر خوبی بود که از تمرین استقلال به گوش رسید و در مقابل، خبر نگران کننده، تمرین نکردن علی کریمی با تیم بود.
بیشتر بخوانید:
شفر: فعلاً لیگ مهم نیست
هافبک میانی آبی پوشان امروز در محل تمرین این تیم حضور یافت اما با صلاحدید کادر فنی و پزشکی در تمرین شرکت نکرد. کریمی در لیست سفر به امارات قرار دارد اما در بازی کردن او مقابل الهلال ابهام وجود دارد.
استقلالی‌ها برای این بازی فرشید اسماعیلی و فرشید باقری را هم در اختیار ندارند و اگر علی کریمی هم شرایط حضور در بازی را پیدا نکند، کار آنها مقابل الهلال دشوار خواهد شد.
دیدار استقلال و الهلال از هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:30 روز سه شنبه سوم اردیبهشت در کشور امارات برگزار خواهد شد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/86977/هافبک-استقلال-نگرانی-شفر-را-بیشتر-کرد
بستن   چاپ