اخبار محرمانه
تفاوت کمک اتحادیه اروپا به ایران و آنجلیناجولی
شنبه 31 فروردين 1398 - 21:05:04
اخبار محرمانه - فارس / رئیس کمیته امداد امام خمینی گفت: آمریکا اجازه نداد کمک های خارجی برای سیل زدگان به دست هلال احمر برسد.
فتاح اظهار داشت: ما به سعه صدر و همراهی با مردم نیاز داریم و مطمئن هستیم که با عنایت الهی از همه مسائل و بحران‌های پیش رو عبور خواهیم کرد و شکست مفتضحانه نصیب دشمنان خواهد شد.
رئیس کمیته امداد گفت: کمیته امداد در سال 98 بیست هزار میلیارد تومان از محل کمک‌های دولتی، مردمی، صندوق توسعه ملی و دیگر درآمد‌ها برای جامعه هدف خود هزینه می‌کند، 10 هزار خانواده تحت پوشش در خوزستان شناسایی شده، با این وجود دستور داده ایم که چند هزار میلیارد علوفه دام برای مردم تهیه شود. همچنین گفته ایم که وسایل خانه را برای آن‌ها تهیه کنند و به همه بدهند با این وجود اصلا جای نگرانی نیست.
وی اضافه کرد: بعد از وقوع سیل 30 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد آسیب دیدند که در این راستا نیز باید 10 هزار خانه را بسازیم و 20 هزار خانه را نیز بازسازی کنیم و همچنین تمام لوازم خانگی آن‌ها را تهیه کنیم.
رئیس کمیته امداد افزود: اتحادیه اروپا هم 1.5 میلیون یورو به سیل زدگان کشورمان کمک کرد، وزارت امور خارجه باید این رقم ناچیز را در حالی که هنوز آن را هم نداده اند به صورت اروپایی‌ها می‌زد. کمک 1.5 میلیون یورویی اتحادیه اروپا به ایران در حالی است که آن‌ها 40 میلیون یورو به آنجلیناجولی که یک رقاصه است کمک کردند.
وی با بیان اینکه نگاه رهبری به کمیته امداد و اعتمادشان مورد مباهات ماست، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در 4 مرحله، مبلغ چهار میلیارد تومان برای کمک به سیل‌زدگان به کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت‌ کردند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/87052/تفاوت-کمک-اتحادیه-اروپا-به-ایران-و-آنجلیناجولی
بستن   چاپ